Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen spm.

Hvor mange som er i FB blir tilbudt servitør stilling?

Er det mye som skal til for å ikke bli tilbudt det?

Åssen er rommene i Commons? Er det leiligheter med egne rom eller er det rom hvor mange sover? Noen som kan forklare det litt nøye åssen rommene er.

Lenke til kommentar

Alle som jobber i f&b blir servitører. Kjenner en som ble "holdt igjen" lenge etter gruppa si pga at han kom forsent HELE tiden, ringte seg inn masse "syk", var ikke særlig seriøs på jobb osv. Da ble han straffa med det.. Men ellers blir alle det altså.

Det er alt fra 2 - 8 manns leiligheter. Du deler rom med en annen.

her er noen bilder:

n506498265_629777_5713.jpg

n506498265_629779_6330.jpg

n506498265_629780_6628.jpg

n506498265_629798_4050.jpg

n506498265_629799_4411.jpg

Her er det et par jenter som har pynta og ordna veldig da :!: Men leiligheten er helt kurrante!

Lenke til kommentar

Det er VELDIG forskjellig hvor mange som er i hver gruppe. I juli kan de ha gruppe på 30 stk feks, mens i oktober kom det engang en gruppe på bare 2. Vanligvis kanskje 10-15 stk.

Food er den største delen, vet ikke helt hvor mange som er der samtidig.. Det skal være ca 15-17 servitører på jobb en dag og kanskje rundt 10 ikke-servitører. Også er det jo fler enn det fordi det er jo alltids noen som har fri.

Vil tippe rundt 70 nordmenn er der nede samtidig. Men det kommer og drar folk hver eneste mnd.

Sjekket akkurat på facebook og jeg har sånn 150-200 venner fra Disney tiden :p hehe. Og det er jo fordi når man kommer så blir man kjent med en del, så dar det noen men kommer nye og erstatter de.. Så det blir endel mennesker man blir kjent med til slutt.

Lenke til kommentar

Da er jeg kommet fram :D

Eller, kom i går da!

Nesten 30 timer på tur. Dumme fly som ble forsinket fra Washington pga LITT snø! hahaha :D

Trives helt fantastisk! Bor på 8 manns rom på The Commons!

Deler med 2 andre norske, 2 tyske og en fra Canada! Venter på ennå en, men vet ikke når hun kommer. Det er så fint her! GLED DERE!

Men har jo ikke fått gjort så mye enda da, men det kommer seg :p

Bella, jeg sa til Richard at jeg hadde prata med deg, sa du het Bella86 her, men visste ikke det ordentlige navnet ditt, så han visste ikke hvem jeg prata om :p

Haha, bra du fant vedlegget lunidesu

Endret av mtoll4
Lenke til kommentar

Været varierer veldig for tia.. Vært rundt 23-25 de siste dagene, men nå har det blitt litt kaldt igjen, rundt 10-15 grader om kvelden/natta. Og det føles jævla kaldt ut med luftfuktighet :p

Men er meldt rundt 25-28 grader de neste dagene så går helt fint å gå i shorts og t-skjorte :)

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler absolutt å søke food & beverage! Helt bombeklart. (Skal du velge 12 mnds program?) Som servitør etterhvert tjener du masse penger og kan ha en helt annen opplevelse der nede enn de som jobber for luselønna i raiden og merchandise.

Du trenger endel penger, jeg kom i august og ble ikke servitør før i februar, brukte sikkert minst 20 000 kroner i løpet av den perioden. De 8 dollarene man får i timen strekker ikke særlig langt. Men så var ikke jeg helt superøkonomisk heller da.. Spiste jo bare ute og festet masse, shoppet osv. Men Så lenge man jobber i food går det fint, når man blir servitør får man spart opp masse av de pengene + endel til når man skal hjem uansett :)

ja d er 12 mnds prog jeg har søkt på :)

tenkte å ta m meg ca 20000 selv jeg da. kanskje mer om jeg greie å spare mer :)

gleder meg til mars jeg :) si fra når du har fått noe svar da:)

Lenke til kommentar
er det noen som skal på intervju 27. mars og som håper å reise bort i august eller noe sånnt ? =)

Ja jeg skal på intervju den 27.mars :p

satser på å dra i september :) om jeg får jobben da :) noen som vet hvor lang tid det tar å få en vandel attest fra politiet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...