Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Ååh, kult Bella :D

 

knottsau: Jeg leverte bare passbilde! Også må du ha 800kr i kontanter, passet, en C5 konvolutt med frimerker for 120kr med ditt navn og adresse på (så de kan sende deg passet tilbake), ark som du får i posten fra Disney og visum søknaden som du må fylle ut på ambassaden sin hjemmeside og printe ut! :p

Ja det er så mye, og jeg ble skikkelig forvirret!

 

Det var super flaut der også! Jeg er ganske lav (153cm) så når jeg skulle ta fingeravtrykk av tomlene måtte jeg hente en stol å stå på! Haha :p

Heldigvis var det ingen andre der da, kun de ansatte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jeg endelig tilbake i Norge. Prøvde å ringe noen ganger til det nr jeg fikk i mailen, men får hele tiden opptatt!! det er 00 man må taste før nr vel?

Fikk beskjed om å ringe mellom 2pm og 6pm, er det fransk tid?

 

Glem det, jeg hadde bare tastet feil nr....:p

Endret av audunk
Lenke til kommentar

Hehe, liker måten Bella ikke annbefaler merch og raiden på, er enig i mye av det hun sier ;) Meeen..

 

Hvis du har planer å dra hit etter sommeren, og skal være her i bare 6 - 9 måneder, så søker du ikke food.. Rett og slett fordi du må vente pisslenge på å komme inn, og arbeidet i food er mye mye mer slitsomt og stressende enn i raiden og merch.. Vi i merch gjør omtrent ikke noe som helst, dagen går til å snakke med gjester eller de andre som er på jobb (fordetmeste sistnevnte). Dodge managere, leke katt og mus med de, osv ;) I raiden er det vistnok ikke like fett å jobbe, du må hele tiden stå på et sted, kanke bevege deg omtrent, og tiden går til å trykke på knapper... lite prating med de andre, eller gjester.. men de får tre fridager i uka da.

 

Og Bella, trur jeg har en fem-seks brev her til deg ... ;)

Lenke til kommentar

Haha ;)

 

Er det noen andre som har sendt søknad og ikke hørt noe? Har en venninne som også søker på nytt og hun fikk mail etter to-tre dager. Jeg sendte direkte til wdwALFAKRØLLinternationalservices.fr og ikke gjennom nettsiden, men jeg kom akkurat på at jeg glemte å sende ved bilde.. Prøvde på nytt, hvis ikke jeg hører noe før litt over helgen så sender jeg mail og purrer :p

Endret av Bella86
Lenke til kommentar

Beth89: Kult :D Lykke til!

 

Nå går jeg bare å venter på å få passet tilbake, og at jeg får visum! Vil jo ha flybilletten snart!

Reiser jo om 12 dager, og jeg må jo booke fly til Oslo også!

Noen som vet nårtid på dagen man drar fra Oslo? Håper ikke det er så veldig tidlig, vil komme meg til Oslo tidlig samme dag istedenfor dagen før!

Lenke til kommentar

mtoll4: Takk :) Er veldig spent på hvordan det blir:)

 

Jeg vet ikke om alle flygningene er like men, men da venninna mi reiste i desember gikk flyet fra gardemoen kl 07:40 på morgenen:S Så om det er tilfellet må du nok regne med å reise dagen før:) DU kan jo ringe til Frankrike å spørre om når flyet går, de vet det sikkert:)

Hvor kommer du fra?

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått mail og skal prøve å ringe etterpå :)

 

Edit: Ringt! Og i og med at jeg dro fra programmet 4 uker for tidlig så måtte hun sjekke med Disney osv, men skulle sende meg mail om alt var i orden. Ba i så fall om intervju den 27. Nå er jeg jaggu spent.. Tenk at jeg gjør det her igjen. Haha.

Endret av Bella86
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...