Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også jobben, food & Beverage 8.juni :p Usikker på om jeg skal takke ja eller nei =/

 

Hvorfor skal du ikke takke ja? Fått kalde føtter? :p

 

Nessie13: Har du fått mail fra dem ennå?

 

Fikk nettopp svar :ermm: eg kom ikkje med....

så lurer på hva eg gjorde feil, eg har fagbrev i servering, snakker flytende engelsk og er ei trivelig jente

og ej som tok turen fra vestlandet.

Langt nede nå :no:

Lenke til kommentar

Det er økonomien som gjør at jeg nå ble litt usikker... Sitter her i Norge med en godt betalt jobb i Staten og utgifter på både egen leilighet og høyt studielån. Hvor raskt kommer man inn som servitør evnt? Noen som vet? Og får man kun mulighet til å være der 12 mnd nå?? håpte på 6 eller 9 :(

Lenke til kommentar

Gratulerer alle sammen :D

 

Jeg fikk også! JAAAAA!

Drar 2 februar! FOOD & BEVERAGE!

 

Beste uka jeg har hatt!

Hadde 20 års dag på mandag, fikk endelig tatt lappen på onsdag, fikk ja til jobb i dag og i morgen feirer jeg og en venninne bursdagen våres med stor fest! Tror nesten jeg må tippe lotto også i morgen :p

 

Jeg fikk også jobben, food & Beverage 8.juni :p Usikker på om jeg skal takke ja eller nei =/

 

Hvorfor skal du ikke takke ja? Fått kalde føtter? :p

 

Nessie13: Har du fått mail fra dem ennå?

 

Fikk nettopp svar :ermm: eg kom ikkje med....

så lurer på hva eg gjorde feil, eg har fagbrev i servering, snakker flytende engelsk og er ei trivelig jente

og ej som tok turen fra vestlandet.

Langt nede nå :no:

 

Neeei, huffda! Stakkar :(

Men du må ikke tenke at det er noe med deg, for alle kunne jo ikke få jobben! og desverre blei det ikke deg!

Kjempe synd!

Lenke til kommentar

Patronlella: I og med at du kommer tidlig på sommeren er sjansene store for at du kommer fort inn i service. Kjenner flere som kom ned 9 juni i år og kom inn etter 2 1/2 mnd. Pga mange som drar hjem på sommeren er det et bra tid for deg å komme på.

 

Lurer på om de har sluttet med 6 mnds program? Men uansett kan du bare stikke når du føler for det. Det er det MANGE som gjorde når jeg var, inkludert meg selv. Jeg stakk 1 mnd før programmet mitt var ferdig, fordi jeg måtte hjem og flytte fra Østlandet til Vestlandet i tide for skole. Du bare stikker på jobb, sier at du drar og stikker. De kan ikke holde deg. Eneste ulempen er at du ikke får "final paycheck" (husker ikke på hvor mye den var, et par hundre dollar kanskje..), men hvis du jobber i food og tjener og sparer opp penger så er det ikke noe stress i det hele tatt. Du får heller ikke papirer hvor det står at du har jobbet fullt ut, men du har krav på papirer at du har jobbet der.

 

Alle andre: gratulerer!! ÅÅÅÅÅ jeg er så misunnelig atte hjelp!!! Grattis mtoll4! Høres lurt ut å tippe på Lotto med den uka du har hatt så langt ;)

Endret av Bella86
Lenke til kommentar

Altså, dette er husene:

 

4659_207539555299_688150299_7107368_2687921_n.jpg

 

Det er 29 slike hus inne på The Commons, og i hvert hus er det sånn 10 leiligheter eller sånn. I leilighetene er det enten under 21 eller over 21, men du kan godt være i samme hus som over 21. Jentene i leiligheten ved siden av vår (21+) var underage.

 

Ang servitør i februar.. Tja. Vanskelig å si altså.. Men ikke såå fort tror jeg. Men det aller kjipeste er å komme på sisten av sommeren.

Lenke til kommentar
Patronlella: I og med at du kommer tidlig på sommeren er sjansene store for at du kommer fort inn i service. Kjenner flere som kom ned 9 juni i år og kom inn etter 2 1/2 mnd. Pga mange som drar hjem på sommeren er det et bra tid for deg å komme på.

 

Lurer på om de har sluttet med 6 mnds program? Men uansett kan du bare stikke når du føler for det. Det er det MANGE som gjorde når jeg var, inkludert meg selv. Jeg stakk 1 mnd før programmet mitt var ferdig, fordi jeg måtte hjem og flytte fra Østlandet til Vestlandet i tide for skole. Du bare stikker på jobb, sier at du drar og stikker. De kan ikke holde deg. Eneste ulempen er at du ikke får "final paycheck" (husker ikke på hvor mye den var, et par hundre dollar kanskje..), men hvis du jobber i food og tjener og sparer opp penger så er det ikke noe stress i det hele tatt. Du får heller ikke papirer hvor det står at du har jobbet fullt ut, men du har krav på papirer at du har jobbet der.

 

Alle andre: gratulerer!! ÅÅÅÅÅ jeg er så misunnelig atte hjelp!!! Grattis mtoll4! Høres lurt ut å tippe på Lotto med den uka du har hatt så langt ;)

 

Jeg vurderer å sende mail til dem og høre om de lar meg reise 6 eller 9 mnd, er dette umulig tror du?? Og så lurte jeg på om det går an å takke ja nå, og hvis alt sko skjære seg i mars - er det mulig å takke nei da? Ettersom avreise ikke er før i juni er det så frytelig vanskelig å si om alt klaffer i juni, på et så tidlig tidspunkt...

Lenke til kommentar
Patronlella: I og med at du kommer tidlig på sommeren er sjansene store for at du kommer fort inn i service. Kjenner flere som kom ned 9 juni i år og kom inn etter 2 1/2 mnd. Pga mange som drar hjem på sommeren er det et bra tid for deg å komme på.

 

Lurer på om de har sluttet med 6 mnds program? Men uansett kan du bare stikke når du føler for det. Det er det MANGE som gjorde når jeg var, inkludert meg selv. Jeg stakk 1 mnd før programmet mitt var ferdig, fordi jeg måtte hjem og flytte fra Østlandet til Vestlandet i tide for skole. Du bare stikker på jobb, sier at du drar og stikker. De kan ikke holde deg. Eneste ulempen er at du ikke får "final paycheck" (husker ikke på hvor mye den var, et par hundre dollar kanskje..), men hvis du jobber i food og tjener og sparer opp penger så er det ikke noe stress i det hele tatt. Du får heller ikke papirer hvor det står at du har jobbet fullt ut, men du har krav på papirer at du har jobbet der.

 

Alle andre: gratulerer!! ÅÅÅÅÅ jeg er så misunnelig atte hjelp!!! Grattis mtoll4! Høres lurt ut å tippe på Lotto med den uka du har hatt så langt ;)

 

Jeg vurderer å sende mail til dem og høre om de lar meg reise 6 eller 9 mnd, er dette umulig tror du?? Og så lurte jeg på om det går an å takke ja nå, og hvis alt sko skjære seg i mars - er det mulig å takke nei da? Ettersom avreise ikke er før i juni er det så frytelig vanskelig å si om alt klaffer i juni, på et så tidlig tidspunkt...

 

Ja, synes du skal sende mail å høre. Jeg vil også tro du kan si ja nå og takke nei senere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...