Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Om det gjør.. Vi hadde alltid problemer med det.. Var en periode hvor ingen kunne ha flicka, og jeg og venninnen min som jeg delte rom med (og som var flicka dronning en periode) ville ha det flere ganger men det var alltid et problem for en viss tysker og franskmann.. ahh... Er helt klart gull å ha mindre leilighet. 2manns var alltid drømmen. Vært på snicka enda da? Hva synes du? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan ikke huske å ha fått ordentlig svar noen steder når jeg har stilt dette spørsmålet, men prøver igjen:

 

Drar om 2 uker og er 18 år - Vil det være vanskelig å dra på fylla? Om det er noen fester inne i leilighetskomplekset, er det noe stress å få noen til å kjøpe med noen pils og ta med inn? Og hvis vi skal ut på en bar, er de sykt strenge på fakelegg?

 

Kan bankkort legitimasjon fungere for inngang på f.eks en bar/klubb? Hørt at kun førerkort er gyldig legitimasjon. Skjer det ofte at folk blir sendt hjem for å drikke under 21?

 

Takk:)

Lenke til kommentar

Bankkort er ikke gyldig legimitasjon, nei. I USA har de ikke bilde på bankkortene sine sånn som vi har. Og selv om vi har det, så er det ikke gyldig der borte. Kun pass og førerkort. Du kan skaffe deg Florida ID da, som er gyldig. Men så er jo du 18 år uansett, da..

 

Det er som regel ikke vanskelig nei.. Det er alltids noen du kjenner over 21 som kjøper for deg eller steder du får kjøpt selv. Hvis dere har bil er det bare å ha øl i bilen når dere kjører inn (men gjem det, evt putt i bagasjerommet. Men de har rett til å sjekke innimellom, men sjeldent de gjør det). Ellers hadde jeg fått noen på over 21 til å bære det inn. Dere får Commons ID, og på det står det veldig stort og klart om dere er over eller under 21. Og om de ser at du har øl og det står at du er under 21 på IDet ditt, så kan du få problemer. En gang var de helt syke, var en venn av meg som var 22 og hadde kjøpt øl og var kjørende på vei inn, i bilen hadde han en venn som var 20, og han fikk streng beskjed om at han ikke måtte ha en under 21 i bilen når han hadde øl der.. Haha. Det er så forskjellig på de vaktene hvem av de som er strenge på sånt og hvem som ikke er det. Noen perioder av året er de også mye strenger på terminations (rundt sommeren feks når det er masse folk)

 

Det spørs hvilke barer dere skal på. Er det noen der nede som vet om Bennigans har stengt enda?? Hørte de skulle stenge.. det var en bar som alle på Commons dro på hvor de ikke sjekket leg til noen.. Det er mange steder man kommer inn selv om man er under 18 (house of blues feks) men man får et spesielt bånd som gjør at man ikke kan kjøpe drikke.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke huske å ha fått ordentlig svar noen steder når jeg har stilt dette spørsmålet, men prøver igjen:

 

Drar om 2 uker og er 18 år - Vil det være vanskelig å dra på fylla? Om det er noen fester inne i leilighetskomplekset, er det noe stress å få noen til å kjøpe med noen pils og ta med inn? Og hvis vi skal ut på en bar, er de sykt strenge på fakelegg?

 

Kan bankkort legitimasjon fungere for inngang på f.eks en bar/klubb? Hørt at kun førerkort er gyldig legitimasjon. Skjer det ofte at folk blir sendt hjem for å drikke under 21?

 

Takk:)

 

Du får sikkert tak i falsk legitimasjon der nede, er masse id som går på rundgang der borte...når jeg kom dit, så fikk jeg falsk id uten å spørre.. ble ikke 21 før etter halve programmet mitt var ferdig.

Husk å vær snill mot security, så er de snille mot deg!

Lenke til kommentar

Så mye jeg skulle ønske jeg trodde det, har jeg liten tro på at jeg vil bli tilbudt falskt ID uten å lete hardt etter det :p Men jeg tar forhåpentligvis feil.

 

Hvis jeg ikke blir tilbudt det, hvordan skal jeg skaffe det? Og hva skjer egentlig om man er synlig beruset foran vaktene? Selvom man er hyggelig?

Lenke til kommentar
Så mye jeg skulle ønske jeg trodde det, har jeg liten tro på at jeg vil bli tilbudt falskt ID uten å lete hardt etter det :p Men jeg tar forhåpentligvis feil.

 

Hvis jeg ikke blir tilbudt det, hvordan skal jeg skaffe det? Og hva skjer egentlig om man er synlig beruset foran vaktene? Selvom man er hyggelig?

 

Er jo bare å spørre rundt der om id, sikkert mange som kan hjelpe deg.

Vaktene bryr seg ikke om du er beruset, de sier bare dra hjem å sov.

Når jeg var der så brukte mange å betale vaktene for å ha en fest uten problemer... Noen av vaktene dro også ut med oss på fritiden de hadde...

 

Jeg har dratt ut på bar med kostyme og navneskilt på(glemte å ta det av), mens min falske id hadde et annet navn enn navneskiltet mitt :!: ingen som sa noe

Endret av olsken
Lenke til kommentar

Jeg kan også tenke meg et år der, det høres knall ut!

 

Kan noen fortelle litt hva de 3 forskjellige stillingene går ut på?

Synes det kommer dårlig frem på webben hva de forskjellige gjør.

 

Er servitør en som står bak en kasse å heller brus i kopper og tar betaling som på mcdonalds eller mere restaurant-aktig?

 

Etter det jeg har lest til nå blir jeg nok å gå all in for F&B stiling siden den betaler så mye bedre enn de andre, er morsomt når man kan tjene mer penger ved å jobbe bedre!

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke hjelpe deg så mye, for jeg vet heller ikke mye om det!

Men det er nok mer restaurant lignende! Ikke helt likedan som i Norge sier de, men noe lignende!

Så jeg regner med du går rundt og serverer og rydder av og sånt!

 

De andre tror jeg du jobber i en slags butikk! Hvor du selger norske varer.

 

Mer enn det vet jeg ikke, ikke annet enn det du får vite på de forskjellige internett sidene!

Bella86 la ved en kjempe bra link til en side på norsk, om hva du gjør! Tror linken ligger på forrige side, sjekk ut den ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...