shug Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Telefonintervjuet er med en dame fra Florida, så nei. På vanlige intervjuer i Oktober kommer det også representanter fra USA, som oftest. Lenke til kommentar
andkri58 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Snakker de gebrokkent engelsk (og skikkelig fort) på intervjuet? De gjorde det på telefonen. Dem snakket ganske fort på telefonen ja, men det gjør dem ikke på det vanlige intervjuet. Da er det kun 3 glad lakser av noen amerikanere. Hvordan gikk telefon intervjuet ditt, og hva spurte dem deg om? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Er det de fra Frankrike som kommer på intervjudagen eller er det noen fra Florida? Hvordan gikk telefon intervjuet ditt, og hva spurte dem deg om? Hadde ikke noe ordentlig intervju på telefonen. De bare spurte om jeg hadde noen piercinger eller tattoveringer, hvordan det blir å dele rom med noen, hvorfor jeg vil jobbe der osv. Så sa de jeg fikk komme på intervjuet i oktober. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 De på telefonen er bare folk fra International Services (ja, de er franske). På selve intervjuet i Oslo er det amerikanere som jobber i Disney som intervjuer deg. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Har alle jentene på seg drakt med skjørt, skjorte og dressjakke på intervjuet? Er det noen som har på seg noe annet? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du kan nok ha bukser hvis du vil Var flere som hadde det når jeg var der. Bare ha en fin dressbukse hvertfall, og en skjorte/fin bluse. Alle er som regel kledd veldig fint. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Ok:) Så alle har enten på seg dressbukse eller dresskjørt da? Og en fin skjorte/bluse med eventuelt en dressjakke over? Ingen som har noe annet? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hva annet tenker du på da? Jeans eller noe? Det er helt sikkert noen som ikke har det, og nå er det 2 år siden jeg var på intervju, men ja, de fleste hadde kledd seg sånn. Husker jeg tenkte at alle var veldig pent kledd, det gikk i svart/hvitt, dress for gutta (noen uten jakke), skjørt/bukse for jentene, og det så ut som at alle skulle på skikkelig business intervju eller noe, hehe. Du må forresten ha med dette til USA da du er nødt til å kle deg pent når du tar visse kurs helt i begynnelsen. Og der nede er de sykt strenge på det, noen jenter fikk ikke komme inn på "traditions" kurset fordi skjørtet deres var for korte, og noen gutter fordi håret i nakken var for langt. Så kle deg pent. Endret 15. september 2009 av Bella86 Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hadde jentene jakke? Og man bør helst ha hvit skjorte, eller kan det være lurt å ha en annen farge på skjorta for å skille seg litt mer ut? Og hvordan bør man ha håret om det er langt? Løst eller satt opp? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Noen jenter hadde jakke, mange hadde ikke. Jeg hadde ikke. Hadde bare et svart skjørt og en hvit skjorte. Du kan heelt sikkert ha en annen farge på skjorta og, bare den er fin liksom. Husker det var en som hadde en ganske knall lilla en. Hehe Håret er det samme tror jeg.. Mitt var ned, men jeg hater å ha det opp. Det var veldig forskjellig. Ikke så farlig. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Så man bør da egentlig ha hvit skjorte for å se best ut? (eller til nød en veldig nøytral farge?) Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du kan som sagt velge selv, men jeg vil si 90% av alle hadde hvit skjorte. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Okej, da tar jeg hvit og:D Bør den være langermet? Eller kan man ha kort eller trekvart og? Endret 15. september 2009 av knottsau Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Hmmm det tror jeg heller ikke er særlig farlig, altså. (Jeg hadde langermet) Lenke til kommentar
coloradoesy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei. Søkte i går på dette og ble oppringt av +33 nummer i ettermiddag, men fikk aldri tatt den de 3 gangene det ringte fordi jeg var på trening. Bør jeg ringe de tilbake eller tror dere de ringer igjen i morra? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 De ringer sikkert igjen, men hvis ikke kan du jo bare ringe tilbake selv. De ringer bare for å fortelle at du får komme på intervjuet:) Lenke til kommentar
coloradoesy Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 ok, takk for svar:) Vet du om det er enklere å få reise over nå enn det er til sommeren da det er mer attraktivt? Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvis du får jobben i denne omgang kan du reise dit en gang mellom februar og juni 2010 Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Du kan helt sikkert reise så fort du vil og kan. Lenke til kommentar
knottsau Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Mener du med en gang? Før februar liksom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå