Gå til innhold

Jobbe i Disney World i Florida


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det de fra Frankrike som kommer på intervjudagen eller er det noen fra Florida?

 

Hvordan gikk telefon intervjuet ditt, og hva spurte dem deg om?

Hadde ikke noe ordentlig intervju på telefonen. De bare spurte om jeg hadde noen piercinger eller tattoveringer, hvordan det blir å dele rom med noen, hvorfor jeg vil jobbe der osv. Så sa de jeg fikk komme på intervjuet i oktober.

Lenke til kommentar

Hva annet tenker du på da? Jeans eller noe? Det er helt sikkert noen som ikke har det, og nå er det 2 år siden jeg var på intervju, men ja, de fleste hadde kledd seg sånn. Husker jeg tenkte at alle var veldig pent kledd, det gikk i svart/hvitt, dress for gutta (noen uten jakke), skjørt/bukse for jentene, og det så ut som at alle skulle på skikkelig business intervju eller noe, hehe.

 

Du må forresten ha med dette til USA da du er nødt til å kle deg pent når du tar visse kurs helt i begynnelsen. Og der nede er de sykt strenge på det, noen jenter fikk ikke komme inn på "traditions" kurset fordi skjørtet deres var for korte, og noen gutter fordi håret i nakken var for langt. Så kle deg pent.

Endret av Bella86
Lenke til kommentar

Noen jenter hadde jakke, mange hadde ikke. Jeg hadde ikke. Hadde bare et svart skjørt og en hvit skjorte. Du kan heelt sikkert ha en annen farge på skjorta og, bare den er fin liksom. Husker det var en som hadde en ganske knall lilla en. Hehe :)

 

Håret er det samme tror jeg.. Mitt var ned, men jeg hater å ha det opp. Det var veldig forskjellig. Ikke så farlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...