bonna_forre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Hmm. La meg se. TanglewoodD var av den oppfatningen at Megan var hun ene intervjueren. Men hun har heller ikke svart på den mailen jeg sendte henne idag, så det synes jeg er uprofesjonelt. Lurte bare på hvorfor jeg ikke kom med, så jeg vet hvilket område jeg må forbedre. Hva het han der fyren som var der på lørdagen da? Trodde det var Greg jeg. Husker ikke navnet hans. Han virka uansett som en kjernekar. Har du vært i Florida før siden du har såpass peiling? Kom du med?? Megan er, så vidt jeg har forstått, hovedansvarlig for det som skjer via rekrutteringsselskapet. Hun finner kandidater som Disney senere tar ut til intervju. Hun har ingenting med intervjuene å gjøre, det er Disney. Ergo, de tre som intervjuet var fra Disney, og på presentasjonen kom det frem at ingen av de var hverken Greg eller Megan. At hun ikke har svart deg på mail er sikkert fordi hun har brukt hele dagen på å sende ut resultater. I tillegg er det ikke sikkert hun kan svare deg på hvorfor du ikke kom med, av den grunn at hun faktisk ikke har noe med intervjuet å gjøre. Det tar ikke en hel dag å sende ut resultater. Det vet både du og jeg. Hun trenger kun å sende ut 2 mailer, med flere mottakere. Hvis du skjønner tegninga. Og om hun ikke visste grunnen, så kunne hun svart at hun ikke visste og gitt e-mailen til en av intervjuerne eller noe sånt. Men kom nå på hva han fyren på intervjuet het. David var det vel? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg fikk jobb i Food.starter 3.november. Til dere som skriver at dere syns at intervjuerne var teite, jeg har ikke den oppfatningen (og ikke fordi jeg fikk jobb) men jeg syns de var veldig hyggelig hele tiden og smilte og var veldig positive. beklager til dere som ikke fikk jobb! Gratulerer med jobb.. Jeg for min del sier at David og hun dere Jen(i!?) virka veldig imøtekommende og greie, men hun derre siste virka litt mindre blid. Hun som jeg og tanglewoodD trodde var Megan. Husker ikke hva hun het. Det er jo litt for kødd vi sier det også da, for må bare få ut frustrasjonen. Kan ikke fatte hvordan jeg presterte å ikke få jobb .Latterlig. rett og slett Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Selvfølgelig skal jeg ikke ta med balltre og kline til bilen til hu på intervju i usa. Hun het ikke Megan, men Jeni. Ja, de var veldig hyggelig, å smilte _konstant_ derav den overflatiske tittelen jeg gratulerte de med. Jeg er flau over det hele. Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det tar ikke en hel dag å sende ut resultater. Det vet både du og jeg. Hun trenger kun å sende ut 2 mailer, med flere mottakere. Hvis du skjønner tegninga. Det er vel strengt tatt ikke to emailer.. Skjønner hva du tenker "ja" mailer og "nei" mailer, men de som har fått plass har jo forskjellig reisedato, opphold (6, 9, 12 mnds) og sted de skal jobbe. Så alle må ha "skreddersydde" mailer liksom. Dette, til venstre, er Greg. Er det han som var på intervjuene? Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det tar ikke en hel dag å sende ut resultater. Det vet både du og jeg. Hun trenger kun å sende ut 2 mailer, med flere mottakere. Hvis du skjønner tegninga. Det er vel strengt tatt ikke to emailer.. Skjønner hva du tenker "ja" mailer og "nei" mailer, men de som har fått plass har jo forskjellig reisedato, opphold (6, 9, 12 mnds) og sted de skal jobbe. Så alle må ha "skreddersydde" mailer liksom. Dette, til venstre, er Greg. Er det han som var på intervjuene? Nei stemmer det. Sorry. My Bad! Mottok jo bare Nei mailen så tenkte ikke så langt hehe.. Det var nok ikke Greg nei. Forstår ikke hvor jeg har fått det navnet fra. Det var vel David som var på intervjuet. Hvis det var det han het. Vet du hvem det er? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Tror ikke jeg vet hvem David er nei. Var han amerikansk? Hvordan så han ut? Greg pleier å være på intervjuene, synd han ikke var i år da Lenke til kommentar
bonna_forre Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 David var en typisk amerikansk fyr. Man kan vel si han var "good looking". Brunt hår og solbrun! vet ikke hva mer det er å si hehe Lenke til kommentar
Kong-king Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Gratulerer til alle som kom inn, og kondolerer til alle som ikke gjorde det.. Kan jo oppklare litt om hvordan det er med Patterson og Commons for tiden. Tror det er fordelt ca. 2/3 på Commons og 1/3 på Patterson. Vors har vi som regel på Commons og da har jo alle lov til å være der. Når det kommer til nachspil etter klokka 1 er det veldig mange som hopper over gjerdet, spesiellt etter Snikkarbo Er risikabelt tho, men har ikke hørt om noen norske som har blitt tatt eller terminated for det ennå.. Lenke til kommentar
KingEdward Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 (endret) b Endret 13. januar 2012 av KingEdward Lenke til kommentar
Johnsen89 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg fikk jobb i Food.starter 3.november. Til dere som skriver at dere syns at intervjuerne var teite, jeg har ikke den oppfatningen (og ikke fordi jeg fikk jobb) men jeg syns de var veldig hyggelig hele tiden og smilte og var veldig positive. beklager til dere som ikke fikk jobb! Gleeed deg ;D Lenke til kommentar
kokkelaerling Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Noen flere som reiser 3.november? Lenke til kommentar
different Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det tar ikke en hel dag å sende ut resultater. Det vet både du og jeg. Hun trenger kun å sende ut 2 mailer, med flere mottakere. Hvis du skjønner tegninga. Og om hun ikke visste grunnen, så kunne hun svart at hun ikke visste og gitt e-mailen til en av intervjuerne eller noe sånt. Nei det vet vi ikke. Hun har nok mere på tapetet enn å sende ut e-poster. Dessuten må hun sende ut skreddersydde mails til alle de forskjellige datoene og stillingene. Og folk er nok ivrige på å avgi et svar på disse e-postene, og dermed blir innboksen hennes fylt opp igjen. Forøvrig vet du helt sikkert selv hvorfor du ikke kom med. Intervjuerne må hele tiden si nei til folk, og jeg tviler faktisk på at de gidder å skrive en personlig e-post til alle som forklarer hva som gjorde at de ikke kom med. Lenke til kommentar
midnightfairy89 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) Jeg føler bare jeg på rette opp, flinke dere er som endelig fant ut tilslutt at to an intervjuerne het Jeni og David (som jeg oppfattet som velig hyggelige folk), har ikke lest denne tråden før, så jeg fikk ikke fortalt dere det så congrats. Hun siste som ikke var noe imøtekommende og ingen likte heter Dawn, synes bare det er viktig at folk har riktige navn når de skjeller ut noen på nettet hehe Jeg kom også med når det er sagt, jeg reiser i Juli Endret 8. april 2009 av midnightfairy89 Lenke til kommentar
kokkelaerling Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Jeg føler bare jeg på rette opp, flinke dere er som endelig fant ut tilslutt at to an intervjuerne het Jeni og David (som jeg oppfattet som velig hyggelige folk), har ikke lest denne tråden før, så jeg fikk ikke fortalt dere det så congrats. Hun siste som ikke var noe imøtekommende og ingen likte heter Dawn, synes bare det er viktig at folk har riktige navn når de skjeller ut noen på nettet hehe Jeg kom også med når det er sagt, jeg reiser i Juli hvor skal du jobbe da? Lenke til kommentar
dimetho Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen andre som skal reise i ... september? :b Synes jeg fikk en digg dato! Får tid til å jobbe masse i Norge, tjene gode penger, sommerferie med venner før man drar til Florida-ha-ha-ha-haaaa. Lenke til kommentar
sarah_ Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 har noen litt dumme spørsmål jeg:) hvis man finner ut at man ikke dealer med å være der, går det an å dra hjem med en gang eller har man en oppsigelsestid? og hvis man skulle få behov for å dra til norge mens man er der, dødsfall i familien etc. får man fri til det?? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 har noen litt dumme spørsmål jeg:) hvis man finner ut at man ikke dealer med å være der, går det an å dra hjem med en gang eller har man en oppsigelsestid? og hvis man skulle få behov for å dra til norge mens man er der, dødsfall i familien etc. får man fri til det?? Du kan bare dra hjem med en gang. Var mange som gjorde det mens jeg var der, dro hjem litt før ogsånt. Du bare drar på jobb, sier "jeg stikker" og kan dra en time etterpå. Eller ikke si noenting. Hehe. De kan jo ikke stoppe deg akkurat. Du får bare ikke attest fra de osv. Ang. dødsfall, så får du som regel lov å dra hjem. Min bestemor døde og jeg fikk dra hjem. Men et par mnd etter døde bestefaren til en venninne av meg der nede, og hun fikk ikke lov, fordi vi var så få på jobb osv. Så det spørs litt.. Men som regel får man.. Spørs vel litt hva slags relasjon du har til den avdøde kanskje, vet ikke helt. Lenke til kommentar
Barbecue Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg skal jobbe i F&B;) Drar 14.juli. Men hvor mye må vi betale for bosted? Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg skal jobbe i F&B;) Drar 14.juli. Men hvor mye må vi betale for bosted? Lurer på om det var ca 70 eller 90 dollar i uka. Trekkes automatisk fra lønna di. Spørs på hvor stor leilighet du har.. tror du betaler mer dersom du er i 4 eller 2-manns enn 6 eller 8. Lenke til kommentar
Barbecue Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg skal jobbe i F&B;) Drar 14.juli. Men hvor mye må vi betale for bosted? Lurer på om det var ca 70 eller 90 dollar i uka. Trekkes automatisk fra lønna di. Spørs på hvor stor leilighet du har.. tror du betaler mer dersom du er i 4 eller 2-manns enn 6 eller 8. Ja ok, det er vel kanskje ikke så ille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå