Laffe Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei, Hva slags programmer er det jeg må ha for at jeg kan laste ned klipper fra VGTV, og generelt? Takk Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Jeg bruker ett som heter Tubitunes; fungerer flott. Når jeg f.eks er inne på en youtube-film, trykker jeg på bokmerket-knappen til programmet i Safari og den konverterer filmen automatiskt og legger den til i iTunes. Endret 23. januar 2009 av MSg Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hei. Er det noen som vet hvilken side hvor man kunne lime en link(dirlink til video)og deretter laste den ned? begynte noe med V ellerno? Veonix elns. er iallefall v og x med. eller bare evt link til ei program som gjør det. Nei, jeg skal ike laste ned fra youtube.. men fra REUTERS f.eks Endret 28. januar 2009 av laffe Lenke til kommentar
MSg Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har du prøvd Tubitunes? Det fungerer på en del forskjellige sider. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 kNei, men hva slags fil er det?for jeg skal redigere videon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå