abene Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Microsoft slår sammen Windows Live og Office Live slik at de blir enklere for hjemmebrukere. Les mer Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det var bra! Windows Live virker bra hittil. Men jeg ante ingenting om at Office 14 skulle komme. Når kom Office 13? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Office 13 har ikke kommet og vil aldri komme. De går rett fra 12 til 14. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hurra! Enda mere bloatware... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er jo ikke bloatware dette. Ser ikke helt hva du mener med det. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Software_bloat Lenke til kommentar
emva Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det var bra! Windows Live virker bra hittil. Men jeg ante ingenting om at Office 14 skulle komme. Når kom Office 13? Office 13 har ikke kommet og vil aldri komme. De går rett fra 12 til 14. Jepp, dette pga et vanskelig ord: Triskaidekaphobia, frykten for "ulykkestallet" 13. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Live er bare skrot spør du meg... Eneste jeg har opplevd hittil er problemer med tilkobling, stabilitet, manglende filer osv osv. Nei, legg ned Live og la de stå som separate nettverk og legg ned Games for Windows prosjektet og gi oss spillere noe som faktisk FUNKER! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hmm: Windows Live er gratis Microsoft Office koster en haug penger Vil denne nya pakka koste like mye som Office gjør nå? Sånn at vi må BETALE for Live? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Nei, har faktisk fått en gratis domene av microsoft gjennom office live. Så hurra live! Bruker skydrive hele tiden, så er meget fornøyd med fremstøtene microsoft gjør rundt live-prosjektet. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hm... har ikke prøvd office live, men noe sier meg at det ikke vil funke i opera? Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvordan gjør dette livet mitt som hjemmebruker enklere? Er jeg ute etter enkelhet så styrer jeg jo nødvendigvis unna. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hurra! Enda mere bloatware... Vet jo hva bloatware er.. Skjønner bare ikke hvorfor du mener at denne løsningen er bloatware? Bruker selv Live Mesh og synes det er suverent. Ingen tegn til bloatware der i gården. Og dersom man ikke liker den lette lokale klienten så trenger man ikke å installere den. Live Mesh funker fint via nettleseren. Office Live har jeg ikke prøvd så jeg kan ikke uttale meg, men det virker uansett som et godt alternativ til kjøpeversjonen som må installeres. Dette er jo en del av Microsofts Cloud som etterhvert kommer. Et sted må de jo starte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå