fjeddiu Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Det skjer alt for ofte at folk ikke gir detaljert rapport! Hvis h*n bestemmer seg for å si noe, sier de det med en settning! Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 er det ingen her som har nevnt kondom? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 er det ingen her som har nevnt kondom? det er ikke alle typer fester der det er nødvendig,men koster jo ingeting å bare ha et par stykker med i tilfelle;) bedre å ha og ikke trenge,enn å ikke ha,men trenge. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 haha, sovepose ja. den var god:) Lenke til kommentar
Gjest RoligG17 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vel, det gikk ikke helt som forventet.. Fikk flatt dekk på veien dit, så kom ikke fram ... Passe kjipt Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Vel, det gikk ikke helt som forventet..Fikk flatt dekk på veien dit, så kom ikke fram ... Passe kjipt Flatt dekk? Syklet du? Bare å ta beina fatt det gutt! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) ta taxi eller buss. kjipt som faen med punga dekk:( Endret 24. januar 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gjest RoligG17 Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg ble kjørt av min søster.. Det er 2 mil dit jeg skulle, liker ikke å "ta beina fatt" da Har ikke mer penger heller, er rimelig blakk for tida =/ Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 øl og kondom så ordner resten seg og dersom du føler du trenger noe annet så har du ikke nok øl. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Verste antiklimaks ever. Lenke til kommentar
MadnL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Tror det var noen som feiget ut jeg Edit: Innlegg #137 Endret 25. januar 2009 av MadnL Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Verste antiklimaks ever. Ja . Hele helgen er ødelagt ! Nei, jeg er ikke seriøs . Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sovepose har jeg aldri sett før. Sofa og teppe er standard hvis du ikke er godt kjent og får låne seng. (Heldig meg i mine yngre år) Ellers anbefaler jeg deg å ikke drikke deg maks dritings med en gang. Det er ikke så lett å vite hvor grensa går de første gangene, så ta det litt piano (hehehe) Tannpuss og sånn driter du i. ta litt tannkrem på fingern om du er hysterisk... Kos deg på fest og ikke tenk så mye. Slipp deg løs og hver åpen og snakk med folk. Folk blir ofte mye mer sosiale i fylla både pga alkoholen og fordi det er stemning for det. Ikke hver redd for å ta kontakt med vilt fremmede mennesker heller. Folk er rett og slett jævlig greie Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei, jeg er ikke seriøs . Å jo da Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nei, jeg er ikke seriøs . Å jo da Gjennomskuet . Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Verste antiklimaks ever. Hhaha, faktisk! :!: Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Her var jeg helt klar for å høre om trådstarters moro, sosiale interaksjon og erobringer av det andre kjønn, men så ble det hele avblåst av et punktert dekk. Stuslige greier Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 hehe, iallefall når brukerne her har klart å fylle ut 4 sider med "do's and don'ts" på fest:P Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 er det ingen her som har nevnt kondom? Kondom er vel strengt tatt ikke det mest prioriterte guttene har når de drar på fest. Om de så har med seg en pakke gummi, føler jeg meg ganske sikker på at tiden med å dra på dongen er altfor lang, så derfor peiser de fleste guttene bare mølla igang, uten plasten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå