Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Første fest - hva skal man ha med?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest RoligG17

Hei.

Har ikke vært noen fester, så har styrt litt unna fester når jeg har fått tilbudet. Men nå har jeg altså bestemt meg for å dra på en fest hos en kar. Så jeg har noen spørsmål..

1: Er det vanlig å få drikke på festen?

2: Det er overnatting; Hva skal man ta med?

3: Hvor ofte er det egentlig at man treffer jenter, og kommer i jevnlig kontakt med dem?

Takker for svar, er litt kjedelig å drite seg ut foran alle vennene sine :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1: Er ikke vanlig å få drikke på festen med mindre det blir sagt i invitasjonen.

2: Regner med du trenger sovepose, toalettsaker og skift. Alt du trenger for å overleve til du er hjemme igjen. :)

3: Det er så ofte man selv gjør det til. ;) Det beror selvfølgelig på hvor mange jenter det er på festen, men du bestemmer selv hvem av de du vil gå å snakke med, og hvem du ikke vil snakke med. Uansett så er det kun deg selv som kan avgjøre hvor mange jenter du snakker med i løpet av kvelden. (med mindre du har snakket med alle sammen, og det ikke er flere igjen :p)

Men jeg kan love deg at hvis du går på denne festen og ikke er redd for å drite deg ut, så kommer du til å ha det veldig mye morsommere enn hvis du skal være redd for å drite deg ut. Uansett kommer du bedre ut av å være han som tør å drite seg ut, i stedet for han kjedelige som sitter i hjørnet og tukler med mobilen. :)

edit: feilleste spørsmål 1 :p

Endret av Smurstafa
Lenke til kommentar

Sovepose? Det har vel ikke skjedd hos meg. Lån en soffa/ seng og et pledd. Så tar du me deg ei joggebukse som du spretter i før du rusler hjem. Funker fjell. Men, for all del, hvis du liker sovepose bedre så kjør på.

Når det gjelder jenter så tror jeg det problemet løser seg selv så snart du har noen øl innabors.:)

Lykke til. Får høre hvordan det gikk:)

edit:leif

Endret av Anthila
Lenke til kommentar

Ta med deg minst mulig. Eneste du trenger er øl/sprit og ei varm jakke, av erfaring er det lett at man tar seg en heisatur i skogen eller whatever. Da er det greit med noe varmt og tre over seg. For alt du vet kan det hende du sovner ute. :p

Ikke ta med noe verdifult eller noe du redd for å miste, dyrt kamera, berghansjakka di til 5000 eller prada sko til en halv million. Du vet aldri på fest, plutselig er det en eller annen dritings kødd som finner ut at han låner skoa dine for så å forsvinne over landets grenser eller noe i den dur.

Ellers så er det bare å slappe av å menge seg med folkene. :)

Edit: Sovepose? Hahaha :!:

Har jeg aldri sett før.

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Bare en liten ting du kansje burde vite: Hvis du sovner på en fest skjer det ofte mye drit med deg! Ikke legg deg før de aller fleste andre også gjør det.

Er mer på dataparty dette skjer, jeg har aldri blitt gjort noe med. Greit, en gang skulle noen bråke med meg, etter jeg hadde lagt meg, men der kommer gode venner inn og stopper. Jeg er som regel den som slokner først.

Lenke til kommentar
Bare en liten ting du kansje burde vite: Hvis du sovner på en fest skjer det ofte mye drit med deg! Ikke legg deg før de aller fleste andre også gjør det.

Skriver under på denne her :p

Har opplevd både å våkne dagen etter med peniser over hele fjeset, og så har jeg også vært med på stable-så-mye-vi-klarer-på-han-som-sover-for-å-se-hvor-mye-vi-får-på-han-før-han-våkner-leken :p

Riktig nok i mine yngre dager før man kunne dra ut.. :p

Lenke til kommentar

Nei, det er litt GØY å drite seg ut foran alle vennene sine.

. Greit, en gang skulle noen bråke med meg, etter jeg hadde lagt meg, men der kommer gode venner inn og stopper.

Hva om det er de gode vennene som gjør det med deg? Skjedde meg en del før også, så sier meg enig i at TS ikke burde sovne tidlig.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest dfsgsdf

På skikkelige fester som blir arrangert i lokaler tror jeg ikke man trenger å ta med egen drikke, men dette hørtes jo mer ut som en liten vennefest, så jeg anbefaler deg å skaffe en sixpack øl/en flaske sprit.

Eventuelt pærecider, hvis du er en pansy :p

Og btw, drit i toalettsaker og sovepose. Du kommer til å glemme å pusse tennene og når du er full kan du sove, som tidligere sagt, hvor som helst nesten.

Lenke til kommentar
Hei.

Har ikke vært noen fester, så har styrt litt unna fester når jeg har fått tilbudet. Men nå har jeg altså bestemt meg for å dra på en fest hos en kar. Så jeg har noen spørsmål..

1: Er det vanlig å få drikke på festen?

2: Det er overnatting; Hva skal man ta med?

3: Hvor ofte er det egentlig at man treffer jenter, og kommer i jevnlig kontakt med dem?

1. Snyltere liker vi ikke, skaff din egen drikke.

2. Ta med? Alkohol og deg selv

3. Jenter er det greiest å gi faen i, somregel da de kommer.

Edit: Siste setning, kan tolkes på flere måter, ser jeg i ettertid :D

Endret av Gordion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...