Ohhmyyyy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Skal holde ett foredrag for klassen om det jeg vil, men problemet at jeg har ingen ideer om hva jeg skal snakke om. Noen forslag? Går 1.året studiespesialisering så noe for denne aldersgruppen kanskje Endret 23. januar 2009 av UJJ Lenke til kommentar
SteinrQys Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg fikk en lignende oppgave 1. året mitt også.. Jeg snakket om reklame og hvordan vi blir påvirket av det + hvilke virkemidler de bruker.. Lenke til kommentar
orl Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Snakk om hjemplassen din. Eller et sted du har reist til. Eller et band. Jeg hadde et slikt foredrag engang i forbindelse med et kurs. Vi kunne snakke om hva vi ville, men vi måtte også gjøre noe, eller vise fram noe. Jeg holdt et foredrag om å lage vaffler, og hadde med alt jeg trengte for å lage og steke vaffler! Det ble en stor suksess, om foredraget var så bra vet jeg ikke, men vafflene var kjempe gode og instruktøren og de andre deltakerene lot seg "lure" Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Snakk om et land eller en by. Masse å snakke om. Lenke til kommentar
Ohhmyyyy Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Takker for alle forslagene Den med vafler likte jeg godt, men bake-kunnskapene er ikke spesielt gode så tror jeg må ha om noe annet. Synes det forslaget med reklame var veldig godt faktisk, skal vurdere den nøye altså Men jeg må ha en problemstilling også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå