Gå til innhold

Vurderer å starte med LOTRO igjen

Anbefalte innlegg

Jo, det er et slags talenttre. Desto flere traits du har av en type/gruppe, desto mere buffs får du. Blander du traits fra ulike grupper får du ikke disse buffsa. Alt dette står på traitsa når du holder musa over de. Enkelt å forstå.

Du skaffer traits via deeds. Deeds er på en måte et oppdrag, eller en quest ja. Du har en egen knapp som du trykker på for å se hva som må til for å oppnå de forskjellige traitsa. Det kan være alt fra å gjøre 50 quests på et kart/område, drepe 100 sauer eller finne 5 litt skjulte plasser på kartet.

Å ja =) Men da skal jeg gå inn på traits neste gang jeg spiller, og lese der ;)

Tusen takk! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jo, det er et slags talenttre. Desto flere traits du har av en type/gruppe, desto mere buffs får du. Blander du traits fra ulike grupper får du ikke disse buffsa. Alt dette står på traitsa når du holder musa over de. Enkelt å forstå.

Du skaffer traits via deeds. Deeds er på en måte et oppdrag, eller en quest ja. Du har en egen knapp som du trykker på for å se hva som må til for å oppnå de forskjellige traitsa. Det kan være alt fra å gjøre 50 quests på et kart/område, drepe 100 sauer eller finne 5 litt skjulte plasser på kartet.

Å ja =) Men da skal jeg gå inn på traits neste gang jeg spiller, og lese der ;)

Tusen takk! =)

Kom nettopp over disse på YouTube:

Lord of the Rings Online - Quests & Deeds [HD]

http://www.youtube.com/watch?v=WnzhYVrKbW0&feature=fvsr

Lord of the Rings Online - Skills & Traits [HD]

http://www.youtube.com/watch?v=06aS-tgeyYo...feature=channel

LOTRO Mines of Moria Legendary Items Developer Diary

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ser egentlig på Traits som små belønninger for å gjøre masse quests for samme folkene, eller gidde å holde ut å drepe 30/60/2000 ulver i samme area. Så kan man equippe dem for å få en bitteliten bonus som sjelden gjør mye utslag.

Lenke til kommentar

Da er du trangsynt :D Og hvis du sier at gode traits gir lite utslag er du i alle fall trangsynt. Har du spilt lenge i endgame eller eventuelt mye i ettens? Snakker du bare om virtues kan jeg være enig til en viss grad, men ikke hvis vi snakker om alle kategoriene. Man får traits på mange andre måter enn de to du har nevnt også.

Lenke til kommentar

Se det på denne måten:

Lvl 20: Du har 200 morale uten traits, 220 med full traits. Liten forskjell, i grunnen.

Lvl 65: Du har 2.000 morale uten traits og 3.000 morale med. Det er en viss forskjell. ;)

Tallene er selvsagt helt tilfeldige, men du skjønner poenget. Traits er ikke så viktige i starten, men de blir ganske kritiske senere i spillet. En som utnytter fordelene i klassen sin og lar traits dekke over svakhetene kan overleve lenge i kamp, mens en som ikke aner hva han driver med og slenger på traits helt tilfeldig vil bli drept ganske tidlig.

Og hva med Race, Class og Legendary traits? ;)

Og greit, du må ofte drepe mange identiske fiender i et område, men hvorfor gjøre det kjedelig? Du kan jo for eksempel gjøre det under quester? Om du liker crafting trenger du ingredienser, så da får du gi deg ut og lete etter dem. Da vil du treffe fiender som teller mot en deed og trait. ;)

I tillegg har vi nye traits i Moria og Mirkwood (så vidt jeg vet, har bare så vidt vært der), men maks Virtues er fortsatt 10. Det gjør at du kan leke i Moria og Mirkwood for å få maks rank på traits, og du slipper å dra tilbake til et område med fiender tretti nivå under deg.

Lenke til kommentar

Ikke i startområdene hvertfall, jeg spilte over et par uker og så knapt et levende menneske rundt i the shire og bree, eller dwarf områdene. Aldri noe småprat i general chat heller. Mulig alle er høyere levels og samles i de nye områdene som er utilgjengelige for noobs.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Fortsatt liv? Det har "nettopp" kommet en ny expansion pack og enda en ny er for lengst under utvikling. Mest sannsynlig går turen da videre til Rohan. Så ja, det er masse liv. Ved release av den nyeste expansion packen var det kø på enkelte servere for å komme inn.

Hva heter expansion etter SOM, har du noe info og link jeg kan titte litt på ?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Begynte å spille igjen nå under denne Welcome back week. Spillet har virkelig tatt seg opp, har ikke spilt på rundt et år...

tja... er vel ikke alle som vil si det samme =)

Høh? Ossen da..?! Mulig jeg bare er fucked siden det er lenge siden jeg har spilt xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...