Gå til innhold

Vurderer å starte med LOTRO igjen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da har jeg vert å kjøpt meg LOTRO mines of moria å game card. men hvem server bør jeg spille på? hvor er det mest hardcore/nordmenn. alltid spillt på elite siden av WoW å tenkte jeg skulle skjekke ut åssen endgamet var for LOTRO

Lenke til kommentar

Jeg vurderer også å starte med LOTRO igjen. Spilte vell..1 år eller noe. Hadde en lvl 60 Champion, men spilte ikke så veldig ofte.

Hvordan er det nå, etter at MoM har kommet?

Ser også at gamle klana mi på eldar er lagt det også, det suger :(

Lenke til kommentar
Jeg vurderer også å starte med LOTRO igjen. Spilte vell..1 år eller noe. Hadde en lvl 60 Champion, men spilte ikke så veldig ofte.

Går veldig bra på Laurelin og spillet er blitt en del bedre etter MoM bortsett fra at PvP på Laurelin er ødelagt.. :(

P.S du kan vel ikke ha vært lv60 hvis du ikke har prøvd MoM? :p

Lenke til kommentar

Som nevnt andre steder på forumet er det gratis å spille denne uken, i hvert fall for gamle spillere. Så det er bare å sette i gang etter en laaaang patchprosess.

Det kommer mye nytt i spillet etter at MoM har kommet, uansett om du har kjøpt expansion pack eller ei.

Ellers er jeg enig med at community i LOTRO er på generelt vis veldig hyggelig og at Eldar er en veldig koselig server. Jeg har dog ikke erfaring med andre servere så jeg kan ikke sammenligne.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Har mekanikken i spillet fremdeles den litt distinkte sirupsfølelsen som gjorde at jeg gav opp på level 20 forrige gang?

.. Jeg har egentlig litt lyst til å begynne igjen.

Muligheten til å "køe" en ability mens den forrige gjør seg ferdig er der fortsatt. Og spillestilen er like lite "twitch" basert som før. Noen finner dette behagelig, andre plagsomt.

Lenke til kommentar
Har mekanikken i spillet fremdeles den litt distinkte sirupsfølelsen som gjorde at jeg gav opp på level 20 forrige gang?

.. Jeg har egentlig litt lyst til å begynne igjen.

Så gjør det da. Det er gratis å teste spillet i 14 dager i tillegg hadde de for ikke lenge siden 1 uke gratis spilling for "gamle" deaktiverte kontoer.

Lenke til kommentar

Yes yes, jeg kjøpte Mines of Moria i går, aktiverte kontoen (etter å ha brukt litt tid på å huske brukernavnet mitt) og begynte igjen i dag. Tenker jeg skal prøve Warden.. Hvordan er de kontra Guardian når det gjelder å tanke? Fungerer de godt - om enn annerledes - eller ser de fleste på dem som en slags reserveløsning?

Lenke til kommentar
Aldri sett eller hørt om warden som tanker.

Warden er jo en tank/dps klasse da. Hele konseptet er at han skal være en slags off-tank.

Tank: The Warden as designed takes as its inspiration Haldir, the Elf warden who protected the lands of Lothlorien from incursions by orcs and other foul things that crept from Moria. True to its model, the Mines of Moria Warden is a medium-armor tank class built around an Elf rather than a Man's idea of a heavy fighter -- sacrificing heavy protection in favor of agility and anticipation. As a result, the Warden in Mines of Moria may find his or her greatest utility not as a tank but as a support fighter -- an off-tank.

Og litt mer fra http://www.lotro.com/gameinfo/classes/119-warden

Warden is the class of choice for players that enjoy defending their allies by taking the brunt of an attacker’s aggression. Their style of combat involves linking complex maneuvers to produce a Gambit, allowing Wardens to attract the attention of foes, deal with incoming damage, and dish out some of their own as well.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Så hvis Wardens ikke tanker, hva eff gjør de da? :p Som DPS må de vel nødvendigvis være merkbart dårligere enn rene DPS-klasser dersom de i utgangspunktet er tiltenkt en (off)tank-rolle.

Jaja. Får kanskje fortsette med hunteren da.

Lenke til kommentar

Spiller litt Captain jeg, må di jeg liker litt sånt hybrid med og slenge in en heal og buffe folk.

Så valget mitt står mellom det og en loremaster, har ikke kjøpte mom enda men sitte her og vurdere og kjøpe det online.

Men er ikke så mye vits enda vist jeg ikke liker noen av de nye klassene.

Hjelp!!

Laget på laurelin rp server.

legg meg til dem som vil: Xindi

Lenke til kommentar

Fikk min siste del til radiance-settet idag i Skumfil HM (utenom de to delene fra The watcher da). Og da brukte vi faktisk en warden tank :) Gikk egentlig ganske så bra. Så det er altså første gang jeg ser en "in action" :)

Skal du kjøpe MOM og ikke har veldig hastverk ville jeg kjøpt det her:

http://www.play.com/Games/PC/4-/5984566/Th...ia/Product.html

Mye billigere enn å kjøpe det digitalt, og da får du en fysisk ting/kopi.

Lenke til kommentar
Fikk min siste del til radiance-settet idag i Skumfil HM (utenom de to delene fra The watcher da). Og da brukte vi faktisk en warden tank :) Gikk egentlig ganske så bra. Så det er altså første gang jeg ser en "in action" :)

Skal du kjøpe MOM og ikke har veldig hastverk ville jeg kjøpt det her:

http://www.play.com/Games/PC/4-/5984566/Th...ia/Product.html

Mye billigere enn å kjøpe det digitalt, og da får du en fysisk ting/kopi.

Takker, slengte inn en ordre der så kan jeg levle litt til expansion kommer.

Er enda litt slit og bestemme hva jeg liker så skal spille noen opp litt og se

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...