Aetius Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Siden jeg nå er i gang med å forberede avstemmingen som begynner i morgen klokken 12:44 må jeg be folk som allerede har lagt inn bilde men ønsker å bytte det ut før fristen går ut om å sende meg en PM med link til det "gamle" bildet og så heller legge ut det "nye" bildet i et nytt innlegg. Dette for å unngå rot i systemet mens jeg gjør klar til avstemming. PS! Minner atter en gang på at ALLE brukerinnlegg i deltagelsestråden skal ha bilde. Bildeløse innlegg slettes uten varsel. Det samme gjelder bilder med exif-dato som er utenfor konkurranseperioden. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 En snau time til første runde er over, og det har kommet inn nøyaktig 100 bidrag. det betyr at det vil ta en stund å få lagt ut pollen, men den kommer i løpet av dagen, og det gjør også en artikkel på forsiden. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er fullmåne den 9.2, så det blir vel mange månebilder i neste runde Tom Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Hvor mange stemmer tipper vi på totalt? Kanskje 300? Blir ikke mange stemmene på hver Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 tipper tre-fire bilder får ca. 60 % av stemmene... mange stemmer sikkert på seg selv Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 mange stemmer sikkert på seg selv Det tror jeg faktisk ikke. Jeg tror folk her har innsikten og integriteten som skal til for å innse at noen andres bilde er bedre enn deres eget. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Håper du har rett, men jeg tviler. Spesielt siden det er premier involvert. Jeg tipper vi vil få se ganske mange (middelmådige) bilder med nøyaktig én stemme. Time will show. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det som er dumt er at de som er dyktige og erfarne sikkert ikke har like mye behov for premien. Jeg måtte låne meg stativ for å delta. Oppfordrer derfor til å stemme på meg! Men stemme på seg selv blir litt i overkant teit synes jeg. Desverre har jeg allerede sett en del kandidater som er en del bedre enn mitt bilde... Noen som vil vedde i mot meg på at flammesluker'n får mange stemmer? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Right. Da er klokken stengetid. Første runde er over og andre runde begynner. Poll for avstemming på de 101 deltagende bildene i første runde blir klar så snart den er - vel - klar. Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Right. Da er klokken stengetid. Første runde er over og andre runde begynner. Poll for avstemming på de 101 deltagende bildene i første runde blir klar så snart den er - vel - klar. 101 Deltakere setter pris på at du gjør dette! Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2009 Argh! Faens poll-funksjonalitet (eller mangel på sådan)! 101 bilder med link må legges inn ett for ett i pollen. Nytter ikke å gjøre koden klar på forhånd og så bare lime den inn. Blir bokstavlig talt 101 ganger så mye arbeid. Jaja, nå er pollen nesten klar. To minutter så drift får synkronisert ftp-serveren vår, så gjenåpner jeg tråden for avstemming og legger ut artikkel på forsiden. Lenke til kommentar
Geir P. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Stemme avgitt, og det ble ikke meg selv - selv om jeg synes at jeg har et fantastisk bilde Jeg skulle ønske det var mulig å gi poeng til flere, gradert fra 1-5, men det får bli i en annen konkurranse. Det er jo mange som fortjener å bli stemt på. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det er veldig mye bra her. Flott jobbet til alle sammen..... Lenke til kommentar
Geir P. Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Det som blir litt interessant å se, er hva som legges til grunn for å vurdere hva som er et godt bilde. Er det motivet eller utførelsen som blir avgjørende? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 en milliard bilder og da, men bare 21 stemmer? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Slapp av. De fleste har ikke kommet hjem fra skole eller jobb enda. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Her drar man ut stativ og tar haugevis av bilder og ender opp med et bilde som er tatt uten stativ. Akam redaksjonen har gjort en flott jobb her. Og det er svært mange gode bilder. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Håper du har rett, men jeg tviler. Spesielt siden det er premier involvert. Jeg tipper vi vil få se ganske mange (middelmådige) bilder med nøyaktig én stemme. Time will show. ..Agree... dessverre.. Jeg skulle ønske det var mulig å gi poeng til flere, gradert fra 1-5, men det får bli i en annen konkurranse. Det er jo mange som fortjener å bli stemt på. Enig Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Fikk desverre ikke deltatt i denne runden, men har stemt på mitt favorittbilde. Satser på at alle andre har "brent kruttet" i denne runden, og går for seier i runde 2 Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Så mange bra bilder, også kan man stemme bare på ett?,er ikke rart man blir Vinglepetter! Går å stemmer,skal bare bestemme meg. Aetius:Kjempejobb! Endret 6. februar 2009 av Rodswinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg