InsertNumLock Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Men altså..Er reglene slik at bildet må være tatt etter midnatt, eller noe? Nei. Fra Fredag 23/1 klokken 12:44 Til Fredag 6/2 klokken 12:44 Så om det er mørkt klokka 18:00 i morgen hvor du bor så er du godt innenfor konkurransereglene anntar jeg. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Stilig, må prøve å få deltatt på ett vis. Ambisiøst prosjekt, flotte premier. Dette må bli bra, men i og med at brukerne selv stemmer over rundevinnerene så må det vel gjøres noe for å unngå stemmefisking osv? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ah, dette hørtes spennende ut. Da har jeg en grunn til å pusse av støvet fra kameraet. Flotte premier, og flott av FV markerer seg litt også her på Akam, ikke bare JP. Konkurransen blir nok hard. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) I Oslo er det kun opphold kl. 19-22 i kveld. Så her er det å lete fram gamle tripoder i en fei. Endret 23. januar 2009 av robertaas Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dette blir kult. And i shall win! Mohahah! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan jeg bruke ett bilde jeg har tatt om natten for noen dager siden? Blir litt vanskelig å ta nattbilde i kveld før fristen! Hvis du leser artikkelen ordentlig, så ser du at første runde starter i dag og at det ikke er lov å bruke bilder som ikke er tatt i konkurranseperioden. Noe enkelte allerede ikke har fått med seg ... And i shall win! Mohahah! Tror du, ja ... Tom FTW Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 i og med at brukerne selv stemmer over rundevinnerene så må det vel gjøres noe for å unngå stemmefisking osv? Vi håper og tror at brukerne våre har nok integritet til å ikke begi seg ut på ting som stemmefisking og trynefaktor. Jeg vil helst slippe å anonymisere bildene, men om vi etter første runde ser at det blir nødvendig, så vil vi vurdere det. Uansett, stemmefisking og andre tvilsomme strategier for å vinne ufortjent vil resultere i disking og store mengder av hva nå det motsatte av heder og ære er for noe. Lenke til kommentar
reds Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Dette hørtes morsomt ut. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sigmaen trenger jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt den, men sier takk til tripodden Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Og vi kan legge ut bilder for denne runden helt fram til neste fredag? Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er det lov å kommentere her da for en totalt amatør? baardal: Veldig fint motiv og stemning, men hadde det blitt bedre om du stod en halvmeter til høyre og fikk gravstenen til å sperre mot lyskasteren? Frankh0104: Veldig fint bilde av Ålesund, men du burde fått mere ut av himmel/skyer. Kanskje når det såvidt er antydning til lysning tidlig om morgenen? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Åh.! dette må jeg prøve meg på.. Artig å se hva jeg kan få til med D40`n :-P -x- Lenke til kommentar
victoryseieren Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Skal ta meg en tur ut i mørket for fun etterpå å se om jeg får tatt et bilde, så får vi alle håpe jeg vinner ^_^ Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Morsomt, skal se hva jeg får til. Det er litt ironisk at hvis man har utstyr til nattfoto (+ flaks/dyktighet) så kan man vinne utstyr til nattfoto. Lenke til kommentar
Jove Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Om man er heldig og flink, vil jeg tippe en kan vinne selv med et enkelt kompaktkamera, sittende på et rekkverk Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Og vi kan legge ut bilder for denne runden helt fram til neste fredag? Japp, hver runde varer 14 dager og man kan legge ut bildet man vil delta med når som helst i den perioden. Sigmaen trenger jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt den, men sier takk til tripodden Ja, jeg så du hadde kjøpt den. Hadde nesten litt vondt av deg, men kunne selvsagt ikke fortelle om konkurransen og premien(e) likevel. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sigmaen trenger jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt den, men sier takk til tripodden Ja, jeg så du hadde kjøpt den. Hadde nesten litt vondt av deg, men kunne selvsagt ikke fortelle om konkurransen og premien(e) likevel. Kan vel ha to? Reversmontere den ene på den andre! Forøvrig; jeg trenger ikke Sigma sin 50 1.4, men trenger nytt stativ, for det ble masse bevegelsesuskarphet i noen av bildene jeg tok i kveld, grunnet litt vind Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Sigmaen trenger jeg ikke, da jeg nettopp har kjøpt den, men sier takk til tripodden Ja, jeg så du hadde kjøpt den. Hadde nesten litt vondt av deg, men kunne selvsagt ikke fortelle om konkurransen og premien(e) likevel. Nå skal det tas noen bilder før jeg kan bli kåret til vinner Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan ikke akkurat kalle folk geniale som stresset med å ta bilder å legge dem ut i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg