SeaLion Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Den 24. januar i 1984 ble den første Mac-en lansert, da het den Macintosh, oppkalt etter en usansk eplesort. Teknisk ukeblad har en utmerket artikkel (med bare et par ubetydelige faktafeil) om begivenheten i morgen og om Mac-ens livshistorie fram til dagens produkter: side 28-29 ... og her Selv innbyr jeg noen venner og naboer til eplekake (selvfølgelig) i morgen kveld. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg vil og ha eplekake =( Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 25 år med kvalitet (tror jeg). Gratulere! Hadde vært morro om Apple gjorde noe litt spesielt i morgen. Eplekake i morgen var ikke en dum idé, kanskje må jeg pirke litt i min (eneste) Mac-venn i morgen. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Eplekake Ingredienser: Rund form 22 cm i diameter 3 egg 150 g sukker 150 g smør 150 g hvetemel 1 ts bakepulver 4-5 (grønne) epler 2 ss perlesukker 1-2 ts kanel 1/2 dl hakkede nøtter Fremgangsmåte: Pisk eggedosis av egg og sukker, ha i smeltet smør og hvetemel/bakepulver vekselvis. Fordel deigen utover i formen. Skrell eplene og del dem i båter. Fordel dem over deigen. Dryss kanel, perlesukker og hakkede nøtter over. Stek ved 180°C i ca 30 minutter. Serveres varm med krem/iskrem til. God feiring i kveld! Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Eplekake: 1stk. MacBook Stor skål Håndmikser Ha kremfløte i skålen, og pisk det til du får en god, luftig krem til å ha på eplekaken du kjøpte på Rema. Deretter spiser du eplekake med krem samtidig som du sjekker ut apple-ads og keynotes! Garantert vinner^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå