husgutt Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Siden mod ikke liker småprat om spill og leveringer osv i selve posten,så tenkte jeg kanskje man kunne opprette en "skvaldretråd"... Så kan hovedtråden fra nå av forbli helt "ren", mens denne kan bli brukt til alt mulig rundt disse tilbudene.. Mod, enige? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Det er jo bare tull å ha en slik tråd, alle andre tråder som har lignet på denne har blitt stengt. Det er bedre å opprette en "Hvor kan jeg få kjøpt *spillet* til lavest pris?". Hvis folk lurer på ting ang. leveringstider, fortolling osv. kan det taes i de respektive trådene til butikkene under butikkdiskusjoner. Jeg var helt enig i B-real sin avgjørelse å stenge "spill til under 300 kroner", folk lagde tråden så ekstremt uoversiktlig, bare fordi de er for late til å sjekke ut litt ting selv! Skal man spørre om et spill er bra, er det ikke vanskelig å lese en anmeldelse, eller søke litt på nettet, de eneste svarene man får er uansett; "Nei, det er driiitdårlig", eller "Ja, fyfaaaen det er kult ass". Vi har uansett konsollkafeén, hvor man kan ta småprat. Endret 23. januar 2009 av Bertelsen Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Savner en klarering fra moderatorene sin side hvordan de vil at vi skal forholde oss til denne saken. Jeg mener at "Spill til under 300,- var en genial tråd" og burde holdes i live. Sånn som det er nå er det litt "Pappa har sagt at det er nok, så nå gidder ikke Pappa mer" holdning fra moderatorene. Istedenfor å heller fortelle åssen de vil ha det, skal vi lage egen tråd for hvert spill som er på tilbud evt man ønsker billigst mulig? Skal man ha egen tråd pr webshop? I kjølevannet av stengingen av denne tråden har det oppstått minst 2 tråder pluss denne med hensikt til å få gjenåpnet den gamle tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1064465&hl= https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1065207 Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 oi. beklager at jeg ikke så de der.. så noen kan sikkert slette hele dritten.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Savner en klarering fra moderatorene sin side hvordan de vil at vi skal forholde oss til denne saken. Jeg mener at "Spill til under 300,- var en genial tråd" og burde holdes i live. Sånn som det er nå er det litt "Pappa har sagt at det er nok, så nå gidder ikke Pappa mer" holdning fra moderatorene. Istedenfor å heller fortelle åssen de vil ha det, skal vi lage egen tråd for hvert spill som er på tilbud evt man ønsker billigst mulig? Skal man ha egen tråd pr webshop?Nei, en skal holde smalltalk utenfor den tråden og ikke prate om hva en har spist til frokost og hva en har gjort de siste dagene, det har en andre deler av forumet til. Derfor ble tråden stengt og derfor er den forsatt stengt fordi det har kommet gjentatte advarsler på innlegg som har vært helt på vidden utenfor det som egentlig skal diskuteres har blitt snakket side opp og side ned om.Tråden vil bli åpnet igjen, grunnen til at den ble stengt er at dere kan få dere en tenkepause rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg