Bilet Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Status: 23.01.09 08.46 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 0024 OSLO Bur på Torshov...har eg lov å håpe på at dei får den opp i løpet av dagen? Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Meinte det eg og, men dama på kundeservicen til Posten pr. mail mente tidligst i morra. Forstår ikke det akkurat. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Det går jo ofte en ekstra dag pga. hentelappen som sendes ut etter at pakken har ankommet ditt lokale postkontor. Men du trenger ikke å vente på den. Hvis du er ekstremt keen på å få pakken i dag, ville jeg tatt med meg pakke-opplysningene og gått ned på postkontoret en tur rett før stengetid. Temmelig sikker på at de har fått den innen da Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Det som var planen ja...har ikke anledning i morra. Så regner nesten med at den burde være på plass i dag, selv om dama på Posten er aldri så sikker (usikker) i sin sak. Lenke til kommentar
Audiosun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Vet ikke helt hvilke rutiner de har der. Men jeg kan tenke meg til at det er som Gnomenz sier. Det er sikkert en skapbil som kjører fra terminalen utover dagen til postkontorene med ankomende pakker og tar med seg avgående. Eller så har de kun en morgenlevering som vil bety i morgen. Men det er jo bare å sjekke flittig på posten.no med sporingsnummer utover dagen, det bruker som regel å være pålitelig. Lenke til kommentar
Bilet Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Ja, gikk igjen et par sporingsnumre fra tidligere og der ser det ut som at det er et par pakker som bruker å ankomme i 16-17 tiden og som jeg da ikke får lapp på før neste dag. . . så regner med at dette er bankers! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå