Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

For Faith No More-fans som meg. FNM hadde sin første konsert igjen etter 11år nesten i London, England i Brixton Academy.

Her et setlista fra i går til A-Å, bortsett fra at første låta er ikke ute i Spotify siden det er første gang de har covra Peaches & Herb med "Reunited". Så la til orginalen. Setlista er henta fra Metal Hammer.

http://open.spotify.com/user/maurysteph/pl...pvKAg1zeiskLjf4

Lenke til kommentar

Hater å klage, men denne tråden hadde vært mye bedre om folk sa litt mer om spillelistene sine, feks sjanger eller hvilke artister man kan forvente å finne.

Hadde jeg hatt noen gode lister skulle jeg delt mine, men noen der som har noen gode indie pop/rock lister å dele? :D

Lenke til kommentar

Du kan jo høre på min hovedspilleliste. Har ikke lagt inn noe hiphop, fjerna det jeg hadde så endrer det snart imellomtida er lista mi fullt av pop, indie og rock. Faith No More, Pet Shop Boys, Elton John, Placebo, Band of Horses, Animal Collective, Spoon, Super Furry Animals, Pixies, ...And you Will Know Us By The Trial of Death o.s.v.

http://open.spotify.com/user/maurysteph/pl...bF52Cz2LfOPITVo

Lenke til kommentar
Du kan jo høre på min hovedspilleliste. Har ikke lagt inn noe hiphop, fjerna det jeg hadde så endrer det snart imellomtida er lista mi fullt av pop, indie og rock. Faith No More, Pet Shop Boys, Elton John, Placebo, Band of Horses, Animal Collective, Spoon, Super Furry Animals, Pixies, ...And you Will Know Us By The Trial of Death o.s.v.

http://open.spotify.com/user/maurysteph/pl...bF52Cz2LfOPITVo

God liste :)

Lenke til kommentar

A Journey Through Film

Filmmusikkens historie der soundtracket, uavhengig av når den ble gitt ut, er sortert kronologisk etter når filmen kom. (Første sang i listen er fra eldste film osv.)

Denne spillelisten her som jeg har laget starter i begynnelsen med Generalen (1926) og spenner gjennom flere tiår med filmmusikk helt fram til Star Trek (2009). Oppdateres jevnlig.

A Journey Through Film - Choekaas sin playlist for filmmusikk

• Liker 1
Lenke til kommentar

finnes det noen måte å få mp3samlinga di inn i spotify?

altså et program som leser av alle mp3-filnavnene og lager en spotify spilleliste av det?

har en sirlig oppdelt mp3samling etter sjangre med ca 1000 mp3er, litt kjedelig å taste inn alt det manuelt..

edit: søkte litt rundt, ser ikke ut som noe sånt har blitt laga enda..

jeg løste det på min måte. dir /b /s > file.txt , parse vekk unødvendig info med php, skrive ut alt til en liste, ctrl+a, og bruke yohoi.com addonen. da får jeg en search link til spotify for alle låtene, enklere enn å skrive inn hver enkelt låt!

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...