Tremolo Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Lei av å høre på reggae og hip-hop mens du paffer? Da har jeg en fin liten liste som fungerer utmerket som et avbrekk. Lista heter Jazztobakk/bakgårdsramp og består stort sett av jazz, blues og film-musikk. Ingen stor liste og oppdateres ikke så alt for ofte ettersom at jeg sliter med å finne låter som passer inn. Hører forsovet mye på den i edru tilstand også så bare å sjekke ut selv om du er 4H http://open.spotify.com/user/jaaan123/playlist/2VJCVmstCqTM7nmC4esqsq Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Får formidle Låter alle har hørt, men ingen kan navnet på-lista med 11247 subscribers. Er en kompis som har laga den, og ikke meg. (Så nei, ikke jeg som er Jonas som du ser der.) Endret 20. august 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Brad Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen som vil ha Spotify Premium til halveprisen? Kontankt meg på PM Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 VG Lista nå http://open.spotify.com/user/hennil/playlist/063S02WtgvGJJrFPy89f7e Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 VG Lista nå http://open.spotify.com/user/hennil/playlist/063S02WtgvGJJrFPy89f7e pføøh, Vg lista my but ! Gabrielle på top med ring meg når sanger som Pumped up Kicks bare ligger der ute Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 VG Lista nå http://open.spotify.com/user/hennil/playlist/063S02WtgvGJJrFPy89f7e pføøh, Vg lista my but ! Gabrielle på top med ring meg når sanger som Pumped up Kicks bare ligger der ute. Det er bare for ille Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 En mengde litt roligere favoritter Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 #1 Hits of 2011 210 sanger / 12 timer. Inneholder enkelt og greit - god partymusikk med fart i. Alt fra Skrillex til The Lonley Island og Admiral P Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Mastah! er en liste med mye metal og punk. Noe rock, jazz og blues. Noe Soundtracksanger fra spill også. Mastah! #2 er en liste med metal, punk, rock, dubstep, house, jazz, soundtrack fra spill. Litt av hvert! Sovings inneholder rolige sanger som jeg gjerne hører på når jeg ska sove. Samme med Sove tungt, bare at her finner man litt mer heavy shiet. I Sånn dunking og sånn finner man dubstep, house++. Pønk og ska er en liste proppa med punk og ska. (NEI SERR!? Skjønte ikke det når jeg så titlen) Og sist men ikke minst: Jazz og blues Er en liste stappfull av jazz og blues. Lista varer tilsammen i 3 uker. Har fler lister. Bare å gå inn på profilen. Orker ikke linke til 44 playlister Have fun! Lenke til kommentar
Hunter147 Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Satt sammen en liste med festvennlig Hard Rock/Heavy Metal. De ulike bandene er kanskje ikke representert med sine beste sanger, men definitivt de som svinger mest. Utmerket liste for vors/fest eller hva det måtte være. Listen blir også oppdatert kontinuerlig. http://open.spotify.com/user/maidennorway321/playlist/37UEXHbyw1mue5owK4e1ny Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Den gemene hop: VG-lista #1 1990-1999 95% komplett liste over alle topplåtene på VG-lista i løpet av 90-tallet. Vond og voiden liste. Lenke til kommentar
Jostaffari Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Tranqualizer Laget denne spillelisten for å ha "rolig" musikk. Har hopet seg opp en del av mye forskjellig, men ingenting voldsomt. Er en delt gammelt som Dylan, Jethro Tull, Bowie etc. men også mye nytt. Håper noen har glede av det. :-) Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Vors! Vorslista mi, som jeg nettopp har tatt en kraftig opprydding i, da folk legger til de frykteligste ting hver gang jeg har fest.. En fin miks vil jeg si, en del sanger som "alle" kan, gammel rock, en del norskt, litt nyere rock. Mer retta mot stemningsvors enn partyvors! Artister som Jokke, Springsteen, Åge, Danko Jones og mange andre. Endret 3. oktober 2011 av _Hedvig Lenke til kommentar
feggy Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Er det her noen har postet en spilleliste med kjøremusikk. Altså musikk man putter på når man kjører bil eller lignende? Består av sanger som inneholder ordet "drive", etter det jeg husker. Hvis du vet hvem/hvilken jeg mener, legge ut? 1 Lenke til kommentar
Ferdig Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 http://open.spotify.com/user/esepi/playlist/1CaIXXKza9W16CoGTqZTPH dubstep & drum 'n' bass oppdateres som oftest flere ganger i uken. Lenke til kommentar
Morten892 Skrevet 24. oktober 2011 Del Skrevet 24. oktober 2011 Feelgood En finfin liste med det jeg betrakter som feelgood-musikk! Her snakker vi MYE forskjellig; gammelt, nytt, rap, pop, punk, ska, electronia, rock, YOU name it! Alt fra Fjorden baby! og Kråkesølv til The Kinks og Seigmen Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. oktober 2011 Del Skrevet 27. oktober 2011 Kommer da med min lille playlist. Chill'n;* Alt mulig musikk Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 1. november 2011 Del Skrevet 1. november 2011 Sovemusikken min! http://open.spotify.com/user/djing0/playlist/2SBVJl9EuAHbuik6OpOv5j Lenke til kommentar
arildoaim Skrevet 26. november 2011 Del Skrevet 26. november 2011 God Jul - Gikk så lei av å høre andres fyldige julelister med sanger som ikke gav meg noe julestemmning. Laget derfor min egen med de sangene jeg mener er essensielle. 35 tracks. Trouble in the Bourgeoisie - En kamerats liste med for det meste essensielt 60/70 talls psykadelisk rock eller politisk materiale. Alt fra Hendrix til Chomsky! 62 tracks. FunkyVorse - Vorsemusikk, men skiller seg fra andre lister da det er en god andel french/filter house, omkring 75%. 175 tracks QualityHipHop - For det meste underground, og har prøvd å unngå de store. Dette er ikke en liste med de essensielle som man kan finne andre steder, men mer en liste for folk som har lyst til å finne noe nytt. Eminem/50cent/Lil Wayne -fans vil bli skuffet (de er heller ikke essensielle:P). 325 tracks ElectroPop - En merkelig uferdig liste med endel 80talls synth flashback som ikke var "hard" nok til å havne i frenchhouse-listen. De som likte soundtracket i Drive vil kanskje like denne. 126 tracks Disco, Soul, Funk - Trenger vel ingen introduksjon, prøvd å ta med det essensielle. 141 tracks Dj Dan - 80/90talls populær DRITT, men dritt er bra i enkelte sammenhenger. 113 tracks. Indie Rock - For det meste velkjent indie rock/pop/folk. 132 tracks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå