cake Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Russ 2011 heter spillelisten. Den inneholder litt forskjellig typer musikk, men mye av det som går igjen er house, trance, soul. Den blir stadig oppdatert, og har noen brukere. Jeg synes den fortjener flere, og at flere bør høre musikken denne brukeren legger til i lista. Den inneholder artister som Avicii(aka Tim Berg), Swedish House Mafia, Aniki, Wolfgang Gartner, Basto! osv. Herlig spør du meg. Spotifylisten: Russ 2011 Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 (endret) Mange gode lister her! Rekner med dei fleste har nyaste songer øverst i spelelista. Her er mest dunk og fest, men og litt roligare Tim Berg inspirerte songer. Jump! Endret 22. februar 2011 av Scarn Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 25. februar 2011 Del Skrevet 25. februar 2011 En liste over musikk som jeg har "oppdaget" i 2011, mye av det er gamlere enn 2011, ny musikk blir lagt til hele tiden etterhvert som jeg finner nye favoritter. Veldig variert, hiphop, elektronisk, alternativ rock for det meste. Best of...2011 Lenke til kommentar
stiangodo Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Gammelt og nytt innen trance++ 1 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Gaming/pvp liste Denne inneholder den typen musikk du finner i pvpfilmer(wow). Sonic Syndicate, Soilwork, Prodigy, Pendulum osv. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Mauryrock: Favoritter i 2011 Liste hvor jeg samler opp det jeg liker(og som finnes på Spotify) fra dette året. Forskjellige sjangere, norsk og utenlandsk. Indie, hiphop o.s.v. Oppdateres jevenlig, akkurat som hovedlista mi gjør innimellom også. Som jeg har en del lyttere på. Lenke til kommentar
aliaskristin Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) . Endret 3. april 2011 av aliaskristin 1 Lenke til kommentar
siindre Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Dubstep og DnB Hvis du sorterer etter dato vil de første sangene hovedsaklig være DnB, mens de siste er hovedsaklig dubstep. Er noen klassikere fra Flux P og circus records, andre litt ukjente og noen godbiter fra Skream, Pendulum, Borgore og Nero. Oppdaterer ikke listen lengre siden jeg sverger til Youtube og Soundcloud når det kommer til dubstep. Men ligger mange godbiter i listen som er verdt å sjekke. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Dette er en liste med Smooth Jazz. Den er laget for de som vil ha "easy listening" eller "heismusikk". Artister som bør nevnes er Chuck Loeb, Eric Marienthal og Walter Beasley. Sangene er med og uten vokal. Låtene inneholder mye saksofon og kan minne om cheesy musikk tilpasset tvilsomme filmer. Et glimrende eksempel på dette er låten Slowly But Surely av Walter Beasley. Den er å finne i denne listen: Smooth Jazz Lenke til kommentar
Manlulu Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 http://open.spotify.com/user/manlulu/playlist/4tOa6J2gfmMKNlZ0KiUBKn Alt ifra Trance, dubstep, prodigy til Johnny Cash til dagens pop. Er innom de fleste sjangere, utenom heavy metall og opera. Et par eksempel: Prodigy, Lynyrd Skynyrd, Doctor P, Disturbed, Sean Tyas, Simon Patterson, Journey. Oppdateres nesten daglig. Lenke til kommentar
kans Skrevet 11. mars 2011 Del Skrevet 11. mars 2011 (endret) Feel Good er en spille liste med "feel good" låter. Sånn blir litt små pumpa, synger med og smiler Endret 5. april 2011 av kans Lenke til kommentar
bokstavkjeks Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 http://open.spotify.com/user/ratgut/playlist/76vZDll5m6fyF6uRnRJWLx Variert spilleliste med diverse fra rock/pop/pop-rock/soft-rock osv. Noe gammelt, noe nytt, noe for enhver smak. For øyeblikket 580 sanger and counting Lenke til kommentar
insider Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Her er Best Of listen min. God blanding med indie rock - chillout - rock. Prøver å holde den oppdatert med alt nytt som kommer ! Ligger også en del lokale filer i denne lisen som er sanger fra hypem.com Her er listen uten lokale filer. Fuck Yeah ! Denne er den som har blitt mest populær. (330 subscribers) Happy listening ! Endret 7. april 2011 av insider Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Diverse indie og slikt. Feelgood-musikk for det meste. Den er ikke ferdig, og den kommer aldri til å bli det så jeg legger til sanger ofte. Her er det litt av hvert for alle Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hovedliste Dette er en slags best-of liste. Det er de beste sangene fra rundt 100 av spillelistene mine, og den inneholder 524 sanger per i dag. Det er som regel ikke mer enn 3 sanger fra hver artist. Kan jo beskrive musikksmaken min. Liker best upbeat og easy-listening, som for eksempel: Hot Hot Heat, Lily Allen, of Montreal, Frank Sinatra, Dean Martin, I'm From Barcelona, Enya, Chromeo, Vampire Weekend, Two Door Cinema Club, Phoenix, The Kooks, Phantom Planet og Rogue Wave. SUPERultimateINDIE Indie-spilleliste. 124 sanger, 76 artister. 100% upbeat, type Hockey, Caesars, Freelance Whales, Phoenix, Vampire Weekend, Jim Noir, Hot Hot Heat, Maximo Park, Mystery Jets, Phantom Planet, Rancid osv. Ingen av spillelistene inneholder techno, metall og rnb yo. Oppdateres nå og da. Endret 7. april 2011 av Jostein K. Lenke til kommentar
End-re Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Sommer'n kommer Dette er starten på en mens-jeg-venter-på-sommeren liste Summer'11 Endret 7. april 2011 av End-re Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Alt fra Dubstep til hiphop. En skikkelig Big Mix http://open.spotify.com/user/tmwh/playlist/75qFvn1f7ieSZx5gCeME4k Masse forskjellig rett og slett, men de fleste nye sangene som vil bli addet kommer til å være dubstep/party sanger Lenke til kommentar
Such Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 sommer og halvliter-rock oppdateres så fort jeg får en raptus. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Ca 4.5 timer med hits/pop/rock/AOR, nytt og gammelt, 1-2 låter pr. artist. http://open.spotify.com/user/jon_kvarekval/playlist/4IvtUijc58pKE1iITv1rfs Best of Kiss, stort sett Stanley-låter: http://open.spotify.com/user/jon_kvarekval/playlist/6J39bjXLaDEUraNRGCm2ib Endret 14. april 2011 av jon67 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 TMWH gøy og se at vi har endel likt, første gang jeg har skumma gjennom lista di idag! R4ndom her er btw min liste, over 700 sanger, med ca alt! Er ikke ei typisk, 14 sanger fra samme band/artist. Men de sangene jeg digger mest for tida, blir løpende oppdatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå