Olum Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg spør her siden dette var den eneste Spotify-tråden jeg fant etter å ha lett i omtrent 30 sek. Om jeg går på Radio og krysser av på alle sjangrene og alle tiårene, lager Spotify da en liste over all musikken som finnes på Spotify eller bare et utvalg? Lenke til kommentar
lazt Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 P A R T Y ! Party spilleliste Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://open.spotify.com/user/joohan92/playlist/34N1JAzst8ofh12pAHBcj8 Spillelista mi, kalt for "Party traller;D" Her er det en del norske band/artister som; Sivert Høyem, Åge Aleksandersen, Thomas Dybdahl. Er også en del kjente internasjonale band som: The Offspring, Kings of Leon, Eminem, Rihanna, Bobbysocks(hehehe), The Killers osv. Spillelista er jo innenfor sjangeren Party-faktor da, mest ungdom-musikk, men også endel musikk som den eldre garden kan høre på og! Kos deg med lista! =) Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 http://open.spotify.com/user/darkbuster/playlist/1fgs6KcJzez2Ir16WNk2eZ Forskjellig hip-hop. Kos dere. Lenke til kommentar
ole805 Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Ultimate partyliste! Mange subscribers! Check it out! Endret 30. januar 2011 av ole805 Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Office Charts Har lagt inn de fleste av sangene som blir posta av Thom Yorke & co. på deadairspace, bloggen til Radiohead. En del låter mangler, siden flere sanger ikke ligger på Spotify. Veldig mye rart og sært, men flere perler også. Oppdateres når bloggen oppdateres. Klarte å linke til feil playlist. Som egentlig var en liste full av guilty pleasures. Unnskyld til stakkarene som subscribe'a. Fixed. Endret 1. februar 2011 av Awesome Lenke til kommentar
iyaz Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Her er litt av alt spotify:user:zangomix:playlist:2N0rQn8fKGEZbOUISoVqmv Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Min beste liste:Mastah! Lenke til kommentar
GlennQ Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 PARTYLISTA 11' Partysanger! Lenke til kommentar
Beats Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Liten kjapp spilleliste jeg mekket her om dagen, inneholder Röyksopp, Deadmau5 og Daft Punk. Unstoppable Lenke til kommentar
Zondra Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Litt av alt som fins Jeg har alt bra/dårlig/morsomt jeg har funnet over en lengre periode Legger også inn veldig ofte nytt innhold. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hero spilleliste. Her er spillelisten jeg bruker til mobilen min. Jeg har postet den her for lenge siden i begynnelsen av tråden, men den forandrer seg stadig med nye sanger. Her finner dere alt fra Velvet Underground, Bowie, klassisk musikk, en god porsjon fransk musikk, psykedelisk, alternativt, rolig, intenst. Eneste fellesnevneren er at det er kvalitetsmusikk fra mange forskjellige steder. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Hovefestivalen 2011 Lenke til kommentar
Awesome Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Enda en dubstep-liste Endret 14. februar 2011 av Awesome Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Trist Spotify liste Deppelista mi </3 ..... ;( Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 DNB/DUBSTEP og slikt... Denne lista er fylt med DNB, dubstep, drumstep og slikt. Jeg oppdaterer den ganske ofte Lenke til kommentar
InToRv Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 http://open.spotify.com/user/paintednumbers/playlist/32lDqFYB3QlEUWetUxUUHF < Sanger lagt til etter humør. Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 http://open.spotify.com/user/simentp/playlist/7ovL6dhYPmLTOhrXgj9hGG Litt blandet, pop, techno, dance osv osv.. NB: Vill anbefale sangene på siste halvdel av lista. Di øverste hører ikke jeg på ihvertfall lengere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå