Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min liste. Har flere og, med masse sanger, men denne lista her prøver jeg å begrense til kun favourites, og de jeg hører på mest for øyeblikket. Kommer en ny sang inn i bildet, fjerner jeg et par som har blitt kjedelige til den lista med masse sanger, så tar jeg den nye til den lista her.
Lenke til kommentar

kkj

En del indie, samt noe rock, hiphop og elektro. Dekker mye av favorittene mine innenfor sjangerne. The Doors, The Roots, David Bowie, Justice, Kyuss/Queens of The Stone Age, Great Lake Swimmers, Blues Brothers o.s.v.

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Har min spilleliste i signaturen, men here goes:

http://open.spotify.com/user/svinepelz/pla...1KXM3Esh8PcOmGp

Mener selv at lista er ganske variert, og selv om den er rimelig lang har jeg forsøkt å lage en fornuftig sequencing så ikke alt bare blir tøys og rot. Lista inneholder en god del ulik "vestlig populærmusikk", som er en sekkepost mesteparten passer oppi. Litt svartmetall, litt klassisk rock, en god del indie, litt pop, litt psychobilly, postpunk, britpop... og en Sinatra-låt.

Lenke til kommentar

Bra litster CypheroN og svinepelz

Lagde en liste over en del av mine norske favoritter. Fra åpningslåta fra Yoga Fire til det til dels ukjente bandet Safariari. Er ikke favorittlåter eller de jeg mener er det beste, hvertfall ikke for det meste. Derfor jeg putta på en Turboneger cover av Kiss fordi jeg rett og slett digger den Kiss-låta. Er alt fra små og nesten ukjente artister(Corazone og Kommode), nye radiofavoritter(Donkeyboy, Montee og Pony The Pirate) samt til dels mye norske hiter de siste årene fra blant annet National Bank, El Caco, Annie o.s.v. Og selvføgelig en del norske klassikere.

http://open.spotify.com/user/maurysteph/pl...539MSUuDeahxg2J

Lenke til kommentar
Er alt fra små og nesten ukjente artister(Corazone og Kommode), nye radiofavoritter(Donkeyboy, Montee og Pony The Pirate) samt til dels mye norske hiter de siste årene fra blant annet National Bank, El Caco, Annie o.s.v. Og selvføgelig en del norske klassikere.

En liste med Annie og Montee på kan aldri bli feil :D

Lenke til kommentar

Har nå satt sammen en spilleliste, og den preges av musikksmaken jeg har nå om dagen, men også låter jeg likte godt før, som jeg fortsatt liker (selv om jeg nødvendigvis ikke hører like mye på bandene som før). For det meste nyere saker, og veldig mye kjent blant dette, men også noen mindre kjente band som Reverend Lovejoy mm.

http://open.spotify.com/user/sjallabais/pl...EF3ZIfCUjXfocqI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...