Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poison Idea, Bad Brains og Discharge høres ut som de er med i en konkurranse med navnet "Første mann til å spille sangen ferdig". :p

...Men jeg hørte på litt flere sanger nå, og må innrømme at Bad Brains var ganske kult, og at Posion Idea hadde noen sanger som var alright. Discharge har derimot en elendig produksjon! :D

Lenke til kommentar

Vet ikke om du allerede har noe av det i listen men:

Ebba Grön - We're only in it for the drugs. Noe av det mest fengende jeg har hørt innen punk.

Turbonegro - Hot Cars & Spent Contraceptives (Dette er så langt unna Turbonegern som finnes (?) i dag. Dette er ganske hardcorepunk-ish, ikke Hank på vokal, og rett fram hardingmusikk med grusete lydbilde og sinna vokalist. Hør for eksempel Librium Love som tar fullstendig takeoff.

The Clash - The Clash. Litt mer musikalsk og inteligent kan du si. Fengende og bra.

Og skal jeg trekke fram en enkelsang så vil jeg anbefale Flue av Kjøtt som finnes på ett samlealbum for norsk punk. Jævlig primitivt, men herregud den er bra. Typisk repeat-sang.

Så.

Lenke til kommentar

Ebba Grön var herlig. Tusen takk for tipset. Herlig med svensk punk! Hot Cars & Spent Contraceptives falt også veldig godt i smak. The Clash har aldri helt fenget meg, selv om jeg liker flere sider av punk. Kan være skittent som Einmal War Belsen Bortrefflich av Sex Pistols til klassikere fra Johnny Thunders.

Isåfall, takk for herlig anbefalinger. Falt veldig godt i smak! :thumbup:

Lenke til kommentar

EPIC-Spilleliste http://open.spotify.com/user/edcohm/playlist/6VNjZZDo9Z1Sq2J7YjAcV2

Og nei, jeg hører ikke mye på Metalcore og slikt, så dere som ser etter Killswitch Engage, Dead By April, og det greiene der, som sikkert er epic nok, så er ikke det her :p Kan tilby en Avenged Sevenfold låt :p.

Det den inneholder, er mer klassisk-episk rocke og metallåter, som feks: Bohemian Rhapsody, Victim of Changes og November Rain ;).

Check den i såfall ut om det høres interresant ut :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

423 sanger, har brukt fra Februar 2009 for å sette sammen best mulig liste.

Og bruker ikke bare tid til å legge til sanger

men også slette sanger jeg synes er overflødig.

Skal være nokså perfekt nå!

Her er da min playliste som består av mest:

Hip/hop, Rnb, Rap, og litt av den nymoderne billboardlistemusikken.

Anbefales:-Sublime - Santeria

-----------Knaan - Take a Minute

-----------Nas - Road To Zion

-----------Matisyahu - King Without a Crown

-----------Scwayze - Buzzin

http://open.spotify.com/user/sandefjord/playlist/38bFmaHdV2KMOFs5JkRtwA

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

House music

Listen er for det meste house music, men siden jeg er dårlig på sjangere så går den litt utenfor også.

Det er for det meste en oppsumering av de siste 20 sidene på house music tråden. Det ligger også litt annet snacks der.

Det er utrolig mange forskjellige artister her, men dersom du liker daft punk, deadmau5, swedish house mafia og avicii så vil du nok like denne listen. 89 sanger i skrivende stund.

the ultimate playlist

Det beste fra artister som RJD2, Yelle og Moby + et par andre artister. Inneholder også to gode Lost theme (Akuratt nå er det 17 kvalitetssanger)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...