Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamle slagere. Til nå ca. 130 sanger fra 50, 60, 70, 80, 90 tallet. Sjangeren er litt "all over the place", men det meste er vel pop/disco/rock.

 

Noen av artistene du finner her er: Boney M, The Who, Stevie Wonder, Freeez, Depeche Mode, Kraftwerk, Styx, Toto, Sting, Bee Gees, Steve Miller Band og en haug andre, er som regel hits som de fleste har hørt vil jeg tro.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Lagde en liste for "the Seattle sound" altså hovedskalig grunge, men også andre band fra Seattle som Grand Archives(som jeg anbefaler på det sterkeste å sjekke ut) og Fleet Foxes.

 

Fra grunge-sjangeren finner du band som Alice in Chains, Mudhoney, Screaming Trees og Meatpuppets. Listen var bare noe jeg lagde kjapt tidligere i dag, skal prøve å oppdatere den underveis.

 

Seattle Sound @ Spotify

 

(samme link som i signaturen)

 

EDIT: fiksa link.

Endret av FluffyBeast
Lenke til kommentar

Noen som har en spilleliste som er grei å høre på når du står på ski?

Litt rap/hip-hop, rock/punk(liker Linkin Park og Sum 41 godt innenfor rock/punk, så noe lignende hadde vært bra)?

Men bare kom med andre forslag osv. :)

Endret av Tekk
Lenke til kommentar

 

Sykt bra liste! :D

Du har ingen aning over hvor masse bra musikk jeg fant her.

Tusen takk!

 

 

Kult å høre! Kanskje noen få sanger som kanskje ikke helt passer inn, men de fleste er sanger jeg hører på når jeg står på snowboard!

 

 

 

Du kan forresten prøve på noe kult om du står på ski/snowboard mens du hører på lista. Har ikke klart det ennå, men på sangen Nappy Roots - Good Day så sier han etter ca. 3 sekunder "360". Utfordringen blir da selvsagt å ta 360 samtidig som han sier det!

 

Lykke til;)

Endret av Marius_1337
Lenke til kommentar

Spotify er overrated som bare det - går du litt utenfor de mest populære sjangrene finner du jo ingenting

 

Jeg finner det meste av musikken jeg søker etter. Tror de fleste andre gjør det og.

 

http://open.spotify.com/user/janskaar/playlist/3UxgdNaV6TAhtAByG0dSf8

 

For det meste litt gammel rock. David Bowie, Elton John, Queen, Genesis for å nevne et par.

 

Er såklart diverse annet jeg har plukket opp og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...