Gå til innhold

Dine Spotify-spillelister her, retningslinje(r) i første post


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen av mine spillelister:

 

Chill; http://open.spotify.com/user/vaskebalje/pl...xE1jUaBsaF5s4yv

 

Relativt rolige sanger, selv om noen utvikler seg til en litt tyngre slutt. Alt der inne er melodisk, og det er ganske stor variasjon. Fra Bach til Gorillaz til System of a Down.

Ikke la navnene skremme, nesten alle band har en rolig side! ;)

 

 

Tungt; http://open.spotify.com/user/vaskebalje/pl...AguXVdkzVfS3KIq

 

Tyngre musikk som jeg hører på når jeg er i humør til det.

Ganske mye innenfor nu metal der, og litt thrash.

 

 

No More Mr. Nice Guy; http://open.spotify.com/user/vaskebalje/pl...Ss2tKreHa6pANOK

 

Dette er da en spilleliste med musikk som sånn ca. ingen av mine venner liker, derav navnet No More Mr. Nice Guy. Oppkalt etter sangen, så klart. Inneholder noe Maiden, Danzig, Sonata Arctica, og en del lignende som ikke så mange ungdommer nå til dags hører på.

 

 

Alle spillelistene blir stadig oppdaterte når jeg kommer over noe jeg liker! ;)

Lenke til kommentar

Kan vel komme med mine også! ;) Har veldig variert musikksmak, så har nettop tatt meg tid til og "sortere" musikken i tre spillelister:

 

- En slags "the best"-liste.. Topp 100 sanger, I FØLGE MEG! :) Ca alle sjangre, fra Hard-rock til pop/country.. 97 Sanger i listen nå..

 

Rock & Country ;) - Navnet sier vel sitt.. 216 sanger, med alt fra Daughtry, Creed, Alter Bridge, In Flames til Hellbillies og Alan Jackson.. :)

 

Hiphop/Rap/Div :) Navnet sier vel sitt her også.. 207 sanger med alt fra Eminem, Birdman, Lil' Wayne, Rick Ross til Kompani 69 og Timbaland! ;)

 

:)

Lenke til kommentar
No More Mr. Nice Guy; http://open.spotify.com/user/vaskebalje/pl...Ss2tKreHa6pANOK

 

Dette er da en spilleliste med musikk som sånn ca. ingen av mine venner liker, derav navnet No More Mr. Nice Guy. Oppkalt etter sangen, så klart. Inneholder noe Maiden, Danzig, Sonata Arctica, og en del lignende som ikke så mange ungdommer nå til dags hører på.

 

 

Alle spillelistene blir stadig oppdaterte når jeg kommer over noe jeg liker! ;)

 

VIRUS!! Unødvendig 0o

Lenke til kommentar
VIRUS!! Unødvendig 0o

 

Hva i alle dager skal det bety?

Antagelig så bruker han AVG antivirus. Plutselig har AVG bestemt seg for at spotify = virus. Er bare snakk om falsk positiv og er enkelt å gjøre noe med:

1. start AVG user interface (right click on AVG in system tray)

2. select components -> resident shield

3. select click manage exceptions

4. select Excluded files, click Add

5. browse over to c:\Program Files\Spotify\spotify.exe and select the file then click open

6 spotify.exe appears in the list with a selected tickbox - click apply

Lenke til kommentar

Var det jeg fikk beskjed om ja:) Skjedde akkurat i det jeg åpna spillelisten din, så jeg antok automatisk at det var den. Beklager for feilaktig beskyldelse!!

 

Aha. Da var i alle fall det oppklart. Var et lite sekund redd for at det var et forsøk på å mobbe min musikksmak. :o

 

Nei for all del. :) Sonata Arctica for ever ^^

Lenke til kommentar
Antagelig så bruker han AVG antivirus. Plutselig har AVG bestemt seg for at spotify = virus. Er bare snakk om falsk positiv og er enkelt å gjøre noe med:

1. start AVG user interface (right click on AVG in system tray)

2. select components -> resident shield

3. select click manage exceptions

4. select Excluded files, click Add

5. browse over to c:\Program Files\Spotify\spotify.exe and select the file then click open

6 spotify.exe appears in the list with a selected tickbox - click apply

 

 

Evt

1. Åpne AVG UI

2. Åpne Tools -> Advanced Settings

3. Under Resident Shield trykk på Directory Excludes (eller Excluded Files)

4. Trykk på Add Path(/Add)

5. Bla frem til Spotify mappen og legg den til (evt. .exe filen)

 

 

Er det noen andre som har en profil på sharemyplaylists eller last.fm forresten?

Min last.fm profil finner dere her. Og jeg heter Sqatsi på sharemypl... også. Hadde vært kult å sammenligne musikksmak :p

Endret av whitespace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...