Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Grønne prikker på skjermen etterfølgt av bluescreen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også et problem her, nesten hver gang jeg ser på tv episoder i .avi format så kommer det noen stygge striper på hele spiller-skjermen og hvis jeg da lukker spilleren så låser hele maskinen seg og det eneste som funker er å trykke reset.

Kan det rett og slett være for mye varme? Det oppstår KUN når jeg spiller av video og det har ikke noe å si om jeg bruker WMP11, MPC eller VLC..

Skjermkortet jeg bruker heter XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX GDDR3 og ingenting i min maskin er overklokka.

Lenke til kommentar
Kom ut ny driver til skjermkortet ditt den 22.01.09.

Prøvd ut den?

Hvor finner jeg den, finner bare CCC 8.12 på ati.amd.com. Den kom ut 12/10/2008...

sorry min feil..

blandet litt grovt her ja..

til radeon:8.12(mortenandre).

til nvidia:181.22 kom 22.01.09 (Levin).

Lenke til kommentar

Hmmm, hadde ute hele kortet og blåste det helt rent for støv(det var en del:p) og så hadde jeg ikke noen problemer igjen de neste 4-5 dagene og var storfornøyd helt til i natt :p

Samme problemet tilbake igjen. Og SÅ støvete kan det ikke være på datarommet her at det allerede er fullt igjen :p

Dataen står ikke på gulvet.

Får teste å laste ned den driveren og se om det hjelper :)

Takker for svar.

Og til WheelMan, ingenting i min maskin er overklokka av MEG :p

Endret av Levin
Lenke til kommentar
Kjør garanti/reklamasjon, bare og kontakte utsalgs stedet, kortet er brent.

Fint du er tilhenger av høyere priser på hardware.

Hmmm, hadde ute hele kortet og blåste det helt rent for støv(det var en del:p) og så hadde jeg ikke noen problemer igjen de neste 4-5 dagene og var storfornøyd helt til i natt :p

Samme problemet tilbake igjen. Og SÅ støvete kan det ikke være på datarommet her at det allerede er fullt igjen :p

Dataen står ikke på gulvet.

Får teste å laste ned den driveren og se om det hjelper :)

Takker for svar.

Og til WheelMan, ingenting i min maskin er overklokka av MEG :p

Du kan prøve med nye drivere til hk/chipset. Hvis du vil kan du også prøve med nedklokking av skjermkortet ditt, og/eller bytte av kjølepasta til ac5 f.eks.

Lenke til kommentar

Jeg har nå testet med et annet skjermkort. Da funket det helt fint.

Jeg har også levert det andre kortet mitt til han som bygget dataen min, han skulle se på det og i tilfelle sende det inn til komplett, viss det er defekt. Men det eneste problemet er at han er treg som fy :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...