mortenandre Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Hvor finner jeg temperaturen i EVEREST? Finner bare temperaturen på harddisken... Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Nå har jeg rensket skjermkortet helt for støv +formatert pc'en. Det hjalp heller ikke. Når jeg kjører i sikkerhetsmodus, da har jeg ikke noe problem. Merkelig... Lenke til kommentar
Levin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg har også et problem her, nesten hver gang jeg ser på tv episoder i .avi format så kommer det noen stygge striper på hele spiller-skjermen og hvis jeg da lukker spilleren så låser hele maskinen seg og det eneste som funker er å trykke reset. Kan det rett og slett være for mye varme? Det oppstår KUN når jeg spiller av video og det har ikke noe å si om jeg bruker WMP11, MPC eller VLC.. Skjermkortet jeg bruker heter XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX GDDR3 og ingenting i min maskin er overklokka. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kjøp kjølepasta, ta av kjøleren, rens for støv, fjern gammel kjølepasta, sett på ny, sett på kjøleren Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Skjermkortet jeg bruker heter XFX GeForce 8800GT 670M 512MB XXX GDDR3 og ingenting i min maskin er overklokka. Heh.. Endret 26. januar 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Når det er fabrikk overklokket er det vel testet så mange ganger at det skal være stabilt, så det kan ikke være problemet. Hva med volt? Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kom ut ny driver til skjermkortet ditt den 22.01.09. Prøvd ut den? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Når det er fabrikk overklokket er det vel testet så mange ganger at det skal være stabilt, så det kan ikke være problemet.Hehe, skal aldri si aldri. Over halvparten av XFXs 8800 Ultra XXX ble jo levert tilbake. Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kom ut ny driver til skjermkortet ditt den 22.01.09.Prøvd ut den? til Levin. driveren heter 8.12 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Den kom 10/12/2008, ikke 22.01.09. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Kom ut ny driver til skjermkortet ditt den 22.01.09.Prøvd ut den? Hvor finner jeg den, finner bare CCC 8.12 på ati.amd.com. Den kom ut 12/10/2008... Lenke til kommentar
serru-d Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kom ut ny driver til skjermkortet ditt den 22.01.09.Prøvd ut den? Hvor finner jeg den, finner bare CCC 8.12 på ati.amd.com. Den kom ut 12/10/2008... sorry min feil.. blandet litt grovt her ja.. til radeon:8.12(mortenandre). til nvidia:181.22 kom 22.01.09 (Levin). Lenke til kommentar
Levin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Hmmm, hadde ute hele kortet og blåste det helt rent for støv(det var en del:p) og så hadde jeg ikke noen problemer igjen de neste 4-5 dagene og var storfornøyd helt til i natt Samme problemet tilbake igjen. Og SÅ støvete kan det ikke være på datarommet her at det allerede er fullt igjen Dataen står ikke på gulvet. Får teste å laste ned den driveren og se om det hjelper Takker for svar. Og til WheelMan, ingenting i min maskin er overklokka av MEG Endret 2. februar 2009 av Levin Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kjør garanti/reklamasjon, bare og kontakte utsalgs stedet, kortet er brent. Fint du er tilhenger av høyere priser på hardware. Hmmm, hadde ute hele kortet og blåste det helt rent for støv(det var en del:p) og så hadde jeg ikke noen problemer igjen de neste 4-5 dagene og var storfornøyd helt til i natt Samme problemet tilbake igjen. Og SÅ støvete kan det ikke være på datarommet her at det allerede er fullt igjen Dataen står ikke på gulvet. Får teste å laste ned den driveren og se om det hjelper Takker for svar. Og til WheelMan, ingenting i min maskin er overklokka av MEG Du kan prøve med nye drivere til hk/chipset. Hvis du vil kan du også prøve med nedklokking av skjermkortet ditt, og/eller bytte av kjølepasta til ac5 f.eks. Lenke til kommentar
Levin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nå er de nye driverene på plass og da jeg tidligere i natt bare kunne se 10-15minutt av Mythbusters før det klikket så kunne jeg nettopp se hele episoden uten problem Lenke til kommentar
mistabeen Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 SÅ bra. Du får bare krysse fingrene da og kjøre en stresstest e.l. Lenke til kommentar
mortenandre Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg har nå testet med et annet skjermkort. Da funket det helt fint. Jeg har også levert det andre kortet mitt til han som bygget dataen min, han skulle se på det og i tilfelle sende det inn til komplett, viss det er defekt. Men det eneste problemet er at han er treg som fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå