Peppep Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Lovligere enn å kjøpe musikk fra Platekompaniet.no? Eller å spille av fra YouTube, der musikken ofte er lagt ut av artistene selv? Så lovligere? Nei, like lovlig. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Vel, spotify er lovlig. Så ja. ^^ Youtube videoer blir ofte tatt bort osv. I tillegg får du endel bedre kvalitet, og det er dessuten mye enklere (som du sa tidligere). ^^ Endret 26. januar 2009 av CCola Lenke til kommentar
Jallarotta Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Ahh fantastisk artikkel. Jeg må si at jeg har anskaffet meg GSplayer til Windows Mobile 6.1 og streamer SHOUTCAST på meget bra kvalitet. Jeg har gått inn å hentet shoutcastene som en fil, lagret de et sted på minnebrikken i telefonen, og henter dem via GSplayer. Det fungerer UTMERKET! P.S som det fremgikk i artikkelen, en må ha mobilt bredbånd Lenke til kommentar
ubernoob1 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Husk at spotify benytter P2P, så hvis du ikke har fast pris på mobilabbonementet ditt blir det fort dyrt. P2P er et viktig punkt som ikke ble skrevet i artikkelen. Dessuten kan du velge hvor mye som skal mellomlagre på maskinen din. Sett den til så høy som mulig, så har du all musikken lokalt og benytter mindre båndbredde. Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 ICE mobilt bredbånd med WiFi til mobil / nettbrett / InCar conputer.... En pris hele skandinavia. Lenke til kommentar
O.A.G. Skrevet 3. august 2012 Del Skrevet 3. august 2012 OPS.... Gammel artikkel..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg