suprmatias Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hei, har ikke søkt eller noe i forumet, men trenger litt hjelp asap. Sliter litt med å finne ordentlige og gode fotballsko som kan vare en god stund. Blir alltid å kjøpe noe skrap som varer 2-3 måneder max, slitsomt når det er viktig å være vandt til skoa sine for å spille godt (er kanskje noe ikke alle mener, men det er slik jeg føler det). Det må egentlig være både gress sko og kunstgress sko, grunnet den nye hjemmebanen til laget mitt har kunstgress, så 50 % av kampene i sesongen blir jo da på kunstgress. Takker for alle tips Edit: Burde kanskje vært et annet sted, men hadde litt hastverk! Endret 23. januar 2009 av suprmatias Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Adidas - Predator PowerSwerve Lenke til kommentar
Stones_ Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vil anbefale Nike Air Legend (I/II). Nydelig sko, ikke så altfor dyre heller. Blir litt slitt på tuppen uten vedlikehold, men ellers meget gode sko. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Addidas Copa Mundial. Geniale sko til en rimelig pris Lenke til kommentar
Manken Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Post heller i "den store fotballsko-tråden" Lenke til kommentar
TolLefsa Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Addidas Copa Mundial. Geniale sko til en rimelig pris x2! Totalt de beste skoene. Lenke til kommentar
Manken Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 AdiPURE II. Klasse for seg selv. Bra touch, Skuddflate og Utrolig deilige å ha på seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå