trudel Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Har nylig fått Spotify og ser ikke lenger behovet for å bruke mye plass på dataen til musikk. Problemet mitt er at om jeg sletter alt fra iTunes, men bestemmer meg likevel for å legge inn et album, for å få det synkronisert over til iPoden, forsvinner resten av musikken. Er det en enkel løsning på dette? Har lest litt rundt på forumet og leste en plass at jeg skulle skru av automatisk synkronisering og prøvde dette, men fikk samme problemet da også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Når du velger manuell håndtering av import, skal du ikke få dette problemet nei...da bestemmer du helt selv hva du skal ha inn på iPod eller hva du vil slette. RandiA Lenke til kommentar
CCola Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Om du har automatisk synkronisering på oppdaterer iPodden med AKKURAT det som ligger i biblioteket. Så om du har 10 000 sanger på iPodden din, og du skal legge inn EN sang til med autosync på, fjernes de 10000 sangene du har på iPoden din, mens du kun får den ene på. Nå vet ikke jeg helt hvordan det er med iPod (iforhold til iPhone), men jeg tror om du skrur på manuell håndtering, skal du kan legge den ene sangen inn, uten at du trenger å slette alt på iPodden fra før av. iTunes sucks. Lenke til kommentar
trudel Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Fikk det til. takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå