objorkum Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hvorfor nekter Opera 7.03 å huske brukernavnet og passordet mitt på dette forumet? Får ikke opp den husk passord greia heller, og avkryssingen hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Men ei meir permanent løysing er å editere cookie-filtra. Det ser ut til å vere noko muff med hw sine cookies i forhold til servar-adresser og slikt. Mini-oppskrift: Alt-P ->Privacy ->Edit server filters. Åpne rullegardina til "Accept from domain". Skriv forum.hardware.no i det nederste tekstfeltet og klikk "Add" Klikk "OK" og "OK". Sånn fikser du det Lenke til kommentar
pekle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Stemte før ;-) I 7.10 er det gjort om ein del på dette. Her er ny oppskrift: Alt-P ->Privacy ->Edit Server Filters ->New Skriv forum.hardware.no Hak av "Use default cookie settings" Hak på "Use as domain" Hak på "Accept cookies for server/domain" Hak på "Accept third party cookies for server domain" OK ->Close ->OK Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Hardware.no nekter å holde meg innlogget. Jeg er nødt å logge inn på nytt hver gang jeg enten slår av/på ISDN oppkoblingen, eller restarter opera. Dette gjelder kun hos hw.no, alle andre forum holder meg innlogget. Bra opera har wand i hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå