oyvindardal Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei finnes det en god editor der en kan søke etter spesifikk tekst i en kildekode (om en skal gjøre justeringer i lange uoversiktlige kildekoder. Tenker noe lignende som ctrl + f ) Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei finnes det en god editor der en kan søke etter spesifikk tekst i en kildekode (om en skal gjøre justeringer i lange uoversiktlige kildekoder. Tenker noe lignende som ctrl + f ) Denne søkefunksjonen tror jeg da ALLE har? Til og med gedit (notpad-klassen) som jeg bruker. Ellers har jeg ikke noe spesielt program å anbefale heller, fordi jeg mener at den beste kodingen skjer "for hånd" og ikke med et avansert program. Men søkefunksjonen du beskriver finnes nok i de aller aller fleste ja. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Mener Textpad har det. Det er en enkel og grei editor. Lenke til kommentar
Skoen Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg bruker Notepad++, dette er en gratis og ganske brukervennlig editor. Den har også muligheten for å kunne ha flere filer åpent i samme vindu, og dessuten mulighet til å søke i alle åpne filer etter det du leter etter. Den er også på norsk, hvis det er viktig for deg. Lenke til kommentar
oyvindardal Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2009 Takker Jeg går for notepad ++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå