Nuntun Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hei Jeg kjøpte meg en Trust bluetooth mus rundt juletider og den har fungert perfekt med min msi wind fra den tid. Men her en dagen ble den veldig hakkete og mistet bluetooth tilkoblingen hver ~5min.. Og plutselig fungerte den ikke i det hele tatt. Laseren fungerer fint, men jeg får den ikke opp når jeg søker på bluetooth. Er det noen som har noen ideer om hva som kan være gale? Eller må jeg bare sende den i retur? mvh Da scary groke! Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Den fungerer fremdeles ikke. Ingen som vet hva som kan være gale? Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Bring Up My Post Lenke til kommentar
Nuntun Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2009 Hehe, jeg har sendt en del mailer med Trust nå. Å etter ca 5 mail kom spørsmålet om jeg hadde skrudd musen på Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, det beste blir vel å sende den i retur.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå