Visjoner Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Oppdateringsfreksenv er lagt til i listen, men er tidkrevende og jeg kan ikke love det er på plass før ca. i februar/mars. Får dere også på plass dette til PC-skjermer? Når det gjelder TV er det viktig å skille mellom intern oppdateringsfrekvens (eks. 600Hz på Panasonic P42G10) og frekvens på inngangs-signal (60Hz på samme TV) Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Prøvde Tips Oss, men når eg trykker send inn så skjer det ingenting anna enn at det dukkar opp eit loadingikon. Søk etter Contour GPS resulterer i "Contour CONTOURHD SPORTKAMERA - VANNTETT ETUI CONTOUR GPS" til 206 kr, men når eg trykker på det er prisen mykje høgare og varelinjene for forskjellige ting, ingen av dei for contourprodukter. Både Contour og Gopro sine kamera bør leggast inn i prisguiden. Lenke til kommentar
Fable Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Prøvde Tips Oss, men når eg trykker send inn så skjer det ingenting anna enn at det dukkar opp eit loadingikon. Søk etter Contour GPS resulterer i "Contour CONTOURHD SPORTKAMERA - VANNTETT ETUI CONTOUR GPS" til 206 kr, men når eg trykker på det er prisen mykje høgare og varelinjene for forskjellige ting, ingen av dei for contourprodukter. Både Contour og Gopro sine kamera bør leggast inn i prisguiden. Hei! Takk for tilbakemeldingen! Angående prisen så sjekker vi opp dette nå. Vi har funnet en feil og jobber med å få rettet dette så fort som mulig. Tips Oss: Hvilken nettleser bruker du? Sitter du på jobb PC? Hvilket operativsystem? Ser du noen feilmeldinger i nettleseren? Mvh Torgrim Lenke til kommentar
echoromeo Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Tips Oss: Hvilken nettleser bruker du? Sitter du på jobb PC? Hvilket operativsystem? Ser du noen feilmeldinger i nettleseren? Mvh Torgrim Firefox 4, privat nett, Win7 x64, ingen feilmeldingar. Lenke til kommentar
Fable Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Merkelig. Jeg utvikler selv på samme specs og har testet alle browsere. Skjer det fortsatt? Prisen har vi forresten rettet opp Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Nå får jeg ikke lagd lister... Lenke til kommentar
Fable Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hei Duro, Takk for tilbakemeldingen! Dette er nå fikset Mvh Torgrim Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Har et lite forslag. I handlevogna så burde man kunne legge til en liten kommentar på hvert produkt. For eksempel i den handlevogna så kunne kommentaren inneholdt hvilken fordeller akkurat den SSD har i forhold til de andre. I generelle PC handlevogner så kan man legge til en kommentar om hvorfor man har valgt akkurat det produktet. PS: Eksempelet er fra denne handlevogna Lenke til kommentar
Fable Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Hei Duro, Godt forslag! Vi har i hovedsak frem til nå jobbet med å gjøre Prisguide v2 like god som første Prisguide. Vi har fortsatt litt igjen på denne jobben, men det ligger hovedsaklig i administrasjonen av systemet. Når denne jobben er gjort så vil vi se på masse spennende muligheter for Prisguide. Jeg har et par ideer som jeg tror dere vil like ganske så godt! Uten at jeg skal avsløre noe nå Jeg ber om litt tolmodighet så skal du se at blant annet listesystemet skal bli mye bedre! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Jeg savner muligheten for å velge ingen 5.25"-brønner på PC-kabinetter. Dette er på plass for eksterne 3.5", men ikke 5.25". Lenke til kommentar
Fable Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hei Khaffner, Ser vi har litt problemer med få til det på grunn av produktdata. Kan jeg spørre hvorfor du trenger dette? Kan være vi kan løse det på en annen måte. Er det mini-itx/micro-atx type kabinetter du ser etter? Mvh Torgrim Ruud Lenke til kommentar
Visjoner Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Noe nytt ang. oppdateringsfrekvens på pc-skjermer? Begynner å bli aktuelt nå, er ihvertfall 10-15 modeller med 120Hz på markedet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg