E7ite Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Etter pause sidan Juni heiv eg meg tilbake igår. Kunne no fortsette på ein 64 Bear shaman som var no passe OP i si tid. Men den gang ei, blei sånn ca nesten instant drept av ein 44 assasain som tusla rundt i Noble distriktet. Og ein ranger som for rundt. Var det bare eg som nooba, eller er det blitt viktigare med gear, eller class imbalance? Har og høyrd om dette criminal/outlaw greiene. Vil det fungere sånn at om eg angreper ein som er 20 levels lavare enn meg gjere meg til outlaw? men han som dreper meg ikkje får noko for det? Uansett så var det iallefall kose å logge inn å få litt fatality igjen:) Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Well, når du dreper en som er lav level får du murder points om han dør uansett.... i PvP er det ca 20% Gear 70% Skills og 10% class imbalance... Om du er god kan du lett drepe en level 80 med å samle deg opp med 5 lvl 40s.... ( Skjedde meg, >_< Mage class mot stun-stun classes ) Uansett, du burde ta kontakt med "Ragnarok" om du spiller på Fury PvP, siden merge har vi hatt 300% vekst i antall members og aktivitet... Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Tipper du har spilt siden spillet kom ut?`Hvordan er spillet nå sammenligned med hvordan det var like etter det kom ut? Ga opp bare en måned etter at spillet kom ut, men har en ubrukt retail key liggende som jeg vurderer å bruke Vil vite om de har gjort noe for å forbedre det. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 De har fikset minnelekasjen, diverse exploits og lagt til flere nye områder/quests/fikset på eksisterende områder. De har også gjort litt om på combat systemet (kortere comboer) og endret på balansen mellom klassene. PvE har også blitt litt lettere for de fleste klassene. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Well, når du dreper en som er lav level får du murder points om han dør uansett.... i PvP er det ca 20% Gear 70% Skills og 10% class imbalance... Om du er god kan du lett drepe en level 80 med å samle deg opp med 5 lvl 40s.... ( Skjedde meg, >_< Mage class mot stun-stun classes ) Uansett, du burde ta kontakt med "Ragnarok" om du spiller på Fury PvP, siden merge har vi hatt 300% vekst i antall members og aktivitet... Skal ta og gjera det. Var nok bare eg som ikkje huska heilt korleis eg spelte. Merka jo det når eg gjekk i bakken mot 2 mobs etterpå-.- Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hva slags feats du har er også rimelig viktig. Feats som er et "must" for en PvP Bear Shaman: Rampage Weight of the world Combo: Ether theft Combo: Bloodthirst Aspect: Blood Fever Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå