TheMaister Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Liker DnB D: Trenger ikke Java engang^^; Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 Liker DnB D: Trenger ikke Java engang^^; Tja... Fortsatt er vel skyhøye gebyrer og elendige betingelser verre enn at man må ha Java. Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 22. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2009 Liker DnB D: Trenger ikke Java engang^^; Hva? Prøvde da akkurat å logge inn på DnB, og de brukte jo BankID Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Hva? Prøvde da akkurat å logge inn på DnB, og de brukte jo BankID Jada, men hvis du ikke har java (kan f.eks. deaktiveres i nettleseren), bruker den gammel løsning med firesifret personlig kode og kodebrikke. Har du en ikke-fungerende java, men som fortsatt er der derimot, da sliter du. Dårlige betingelser? Vel, renten på sparekontoen deres er en vits. Bilforsikringen de formidler derimot, var billigst for meg. Innboforsikring er også billig. Men gebyrer? Det har ikke jeg vært borti i det hele tatt de siste årene. Gratis Master Card, gratis Visa/bank axept betalingskort. Overføringer, betalinger og alt annet jeg kan komme på, koster null. Døgnåpen kundeservice -kjekt når kort er mistet e.l. Fikk nytt Master Card gebyrfritt i posten to/tre arbeidsdager etter at jeg hadde sperret det gamle. Endret 23. mars 2009 av NgZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå