Gå til innhold

Hva blir neste hero class?

Anbefalte innlegg

Kort sagt:

- Ny expansion sommer 2010: The Maelstrom. (Queen Azshara sisteboss.)

- Så expansion vinter 2011: Emerald Dream. (The Nightmare sisteboss.)

- Siste expansion sommer 2013: Sargeras' homeworld. (Sargeras (duh!) sisteboss.)

Tipper alle tre expansions vil gi oss nye heroklasser, mens 2011-ekspansjonen gir oss to nye spillbare raser: pandaer og worgens. (uvisst med factions sålangt.)

Hvilke heroklasser som kommer har jeg så og si overhodet ikke peiling på. Tipper Arch Druid/Keeper of the Grove når Emerald Dream kommer iallefall. Er generelt skeptisk til mange flere klasser enn det er nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg håper definitivt på Demon Hunter... eller Bard :!: , hvis blizzard klarer å nerfe de. DK burde iværtfall blitt nerfet kraftig. Rent idiotisk at de i det hele tatt boosted den i de siste patchene. Jeg bare elsker å løpe rundt i outland å knerte DKs (bare fordi de er DK)..

Lenke til kommentar
Kort sagt:

- Ny expansion sommer 2010: The Maelstrom. (Queen Azshara sisteboss.)

- Så expansion vinter 2011: Emerald Dream. (The Nightmare sisteboss.)

- Siste expansion sommer 2013: Sargeras' homeworld. (Sargeras (duh!) sisteboss.)

Tipper alle tre expansions vil gi oss nye heroklasser, mens 2011-ekspansjonen gir oss to nye spillbare raser: pandaer og worgens. (uvisst med factions sålangt.)

Hvilke heroklasser som kommer har jeg så og si overhodet ikke peiling på. Tipper Arch Druid/Keeper of the Grove når Emerald Dream kommer iallefall. Er generelt skeptisk til mange flere klasser enn det er nå.

Sargeras' homeworld? Hvilken verden er det? Twisting Nether?

Lenke til kommentar

Er faktisk ikke sikker, der jeg har tippinga mi ifra står det ''Legion Set''.

Legion Set

K'aresh - 96 to 99

Argus Meadowlands - 97 to 100

Mac'Aree - 99 to 100

Maw of Oblivion - 100+

The Burning Citadel - 100+++

Det er et dokument fra 2003.

Lenke til kommentar

Jeg har troen på de to første expansions du nevner, men stiller meg litt skeptisk til den siste. "Sargeras' Homeworld". Det tror jeg ikke de kommer til å lage egentling. Jeg synes også det blir ALT for dumt visst vi kan drepe Sargeras. Han er mektigere en få. Uansett, tror jeg Emerald Dream kommer ut før maelstroem, tipper at Demon Hunter kommer ut med den expansion(The Maelstrom).

Lenke til kommentar
Er faktisk ikke sikker, der jeg har tippinga mi ifra står det ''Legion Set''.

Legion Set

K'aresh - 96 to 99

Argus Meadowlands - 97 to 100

Mac'Aree - 99 to 100

Maw of Oblivion - 100+

The Burning Citadel - 100+++

Det er et dokument fra 2003.

Høres ut som Twisting Nether, når Sargeras forådte The Pantheon og de resterende Titans dro han til The twisting Nether for å sette fri de demonene han hadde fengslet der, samtidig som han bandt dem til sin vilje. Dermed var "The burning Legion" født.

Om så tror jeg Emerald Dream kommer først etterfulgt av malestrom. I malestrom har du "Tomb of Sargeras", og selv om denne ble ødelagt etter at Illidan forsøkte å ta knekken på Maiev så er det fremdeles mulig at denne blir igjen reiset til overflaten av mørke krefter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...