Gå til innhold

Hva blir neste hero class?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis levelcap blir 120 så gjør de hvert level mye raskere selvfølgelig ...

syns ærligtalt de burde gjøre levling speeden i azeroth raskere nå. er utrolig mye løping og kjedelige omeråder. bare tenk på hvor utrolig få det er som gidder å levle. tror dett skyldes att folk flest er lei av å levle sin 20ende karakter.

Lenke til kommentar

Nå nerfet de XPen fra 60 til 70 og leveling fra 70 til 80 er fort unnagjort. Leveling i gamle delen av WoW er fremdeles ufattelig kjedelig, men det er mer grunnet oppdragenes monotone oppsett (bestående av mer eller mindre det samme hele tiden) enn noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg tror det blir Arch Druid som blir den neste hero klassen. Selv om jeg håper det ikke blir en mini-hybrid som nå. En form for ensformig shaman basert på medium range skade hadde vært fett.

Death Knights har i mine øyne fått en for løs rolle, da det i starten ble reklamert mest for tanking (2h tanking var det store trekkplasteret) - og det har vist seg at de som oftest er DPS og heller kan tanke på si. Samtidig har de en alt for lett "brukervenlighet" og man kan uten nevneverdige skills gjøre det svært bra som denne klassen.

Lenke til kommentar

Nå ville det vel egentlig være dumt av Blizzard å ikke lage en healing Hero Class. Etter som mange har rollet Death Knight som enten DPS eller Tank. Men har egentlig ikke store troen på det. Tror det blir Demon hunter, men hadde vært morsomt med Arch Druid.

Lenke til kommentar
Kanskje jeg undervurderer fansen, men mange -må- jo begynne å bli lei nå?

Nja, det bølger og daler rundt ekspansjonspakkene virker det som. Men jo, spillet drar skikkelig på åra allerede. Mesteparten av spillet finner fremdeles sted i Azeroth, og Azeroth, grafikkmessig... er godt over fem år gammelt. De valgte en tegneseriemessig stilart når de skapte spillet, og særlig Azeroth, og den synes jeg ikke funker like godt lenger nå, som den gjorde da... selv om den nok har fart bedre enn man kunne forvente. Synes alikevel at 10-12 år er litt optimistisk (WoW 1 til 2014-16?)... og jeg ville være overrasket om de ikke allerede planlegger en World of Warcraft II.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...