vcx Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Må si meg enig med deg over. Tanks er helt umulige å finne på serveren jeg spiller på. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Tror det er optimistisk å tro at det blir flere enn én heroklasse, spillet begynner tross alt å dra på årene. Kanskje jeg undervurderer fansen, men mange -må- jo begynne å bli lei nå? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Nei Erik, folk ser ikke ut til å begynne å bli lei ettersom bare flere og flere plukker opp dette spillet (har vel snart 12 mill abonenter). Så det blir nok i alle fall 3 hero class til om de skal ha levelcap på 120. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Duh. Kan da umulig bli så mange levler til? 1-120 blir jo et mareritt. Lenke til kommentar
123321123321 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvis levelcap blir 120 så gjør de hvert level mye raskere selvfølgelig ... Lenke til kommentar
neoman Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hvis levelcap blir 120 så gjør de hvert level mye raskere selvfølgelig ... syns ærligtalt de burde gjøre levling speeden i azeroth raskere nå. er utrolig mye løping og kjedelige omeråder. bare tenk på hvor utrolig få det er som gidder å levle. tror dett skyldes att folk flest er lei av å levle sin 20ende karakter. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Ja, snart bør de gi bort gratis level 80 karakterer også! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) De har jo gjort det adskillig mye raskere allerede... Outland også, om like like mye. Endret 25. januar 2009 av MrLee Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Nå nerfet de XPen fra 60 til 70 og leveling fra 70 til 80 er fort unnagjort. Leveling i gamle delen av WoW er fremdeles ufattelig kjedelig, men det er mer grunnet oppdragenes monotone oppsett (bestående av mer eller mindre det samme hele tiden) enn noe annet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg vet ikke det ... Syns det går helt greit å levle den ørtende charen min ved å gjøre quester jeg kan utenat. Så lenge jeg har noe annet å gjøre i mens, noe jeg stort sett har. TV-serier for det meste, go go windowed mode ^^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg klarer ikke fokusere på questing mere enn 20 minutter i slengen, så blir det alt-tabbing og forum og lesing på vg for 50. gang osv. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror det blir Arch Druid som blir den neste hero klassen. Selv om jeg håper det ikke blir en mini-hybrid som nå. En form for ensformig shaman basert på medium range skade hadde vært fett. Death Knights har i mine øyne fått en for løs rolle, da det i starten ble reklamert mest for tanking (2h tanking var det store trekkplasteret) - og det har vist seg at de som oftest er DPS og heller kan tanke på si. Samtidig har de en alt for lett "brukervenlighet" og man kan uten nevneverdige skills gjøre det svært bra som denne klassen. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Arch Druid har jo akkurat de samme spellsa som Druid ifølge lore, men Blizz er jo kjent for å forandre endel på den.. Noe som hadde vært helt anderledes enn de klassene vi har i dag kunne vært Tinker. Noen som husker den helten fra WC3? Endret 25. januar 2009 av BareMarius Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Pandaer er vel det neste... Lenke til kommentar
cLoNsouL Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg syns faktisk at de skulle skapt en White Knith til motstander slik som death knith skulle bare vert til hord. På den måten hadde det også vert enklere å skille mellom horde og motsandern A. Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg syns faktisk at de skulle skapt en White Knith til motstander slik som death knith skulle bare vert til hord.På den måten hadde det også vert enklere å skille mellom horde og motsandern A. Hva med Arthas? Han var jo human og ble death knight. Og The Lich Ling. Lenke til kommentar
cLoNsouL Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg syns faktisk at de skulle skapt en White Knith til motstander slik som death knith skulle bare vert til hord.På den måten hadde det også vert enklere å skille mellom horde og motsandern A. Hva med Arthas? Han var jo human og ble death knight. Og The Lich Ling. Sant nok, men de kunne sikkert ha diktet opp noe for å få det til Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Sant nok, men de kunne sikkert ha diktet opp noe for å få det til Nå har de jo allerede skrevet veldig mye om hvordan Arthas faktisk ble death knight da, og mye av WC3 handler jo om nettopp dette. Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Nå ville det vel egentlig være dumt av Blizzard å ikke lage en healing Hero Class. Etter som mange har rollet Death Knight som enten DPS eller Tank. Men har egentlig ikke store troen på det. Tror det blir Demon hunter, men hadde vært morsomt med Arch Druid. Lenke til kommentar
anonymouse Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Kanskje jeg undervurderer fansen, men mange -må- jo begynne å bli lei nå? Nja, det bølger og daler rundt ekspansjonspakkene virker det som. Men jo, spillet drar skikkelig på åra allerede. Mesteparten av spillet finner fremdeles sted i Azeroth, og Azeroth, grafikkmessig... er godt over fem år gammelt. De valgte en tegneseriemessig stilart når de skapte spillet, og særlig Azeroth, og den synes jeg ikke funker like godt lenger nå, som den gjorde da... selv om den nok har fart bedre enn man kunne forvente. Synes alikevel at 10-12 år er litt optimistisk (WoW 1 til 2014-16?)... og jeg ville være overrasket om de ikke allerede planlegger en World of Warcraft II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå