Gå til innhold

Hva blir neste hero class?

Anbefalte innlegg

Første hero class er da ute, den o'så store Death Knight. Men hva blir neste?

Når jeg leser litt rundt disse forskjellige hero units, slår det meg hvor mye informasjon det finnes rundt Demon Hunter. Kan dette kanskje være neste hero class i spillet? Begynner på level 65 og levles til 68 gjennom startoppdrag? Kanskje kanskje ikke, kanskje t.o.m det viser seg at Bard er neste hero class. "Want to sell Epic guitar" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har nå bare hatt problemet med å finne healere når jeg har levlet. På 80 virker det som det burde komme ENDA en tanke klassen. :O Eller de burde gjøre forandringer til DKs slik at de enten kan tanke i hvilket som helst specc, eller et specc blir mer åpenbart tanke specc. =/

Eneste gangene jeg har hatt DK tanks er mens jeg levlet, og det var elendige Unholy tanks.

Lenke til kommentar
Første hero class er da ute, den o'så store Death Knight. Men hva blir neste?

Nå er det tre hero classes. Er ikke det nok? Det er allerede tre for mange etter min mening.

WoW er fremdeles kongen på haugen alt sett under ett, derom er det liten tvil, men jeg synes å se tendenser i spillet jeg definitivt ikke liker. Grensene klassene imellom f.eks, som viskes mer og mer vekk. Alle klasser skal kunne gjøre alt, hvilket blir helt feil. 'Pure classes' som Mage, Warlock, Rogue, Hunter har det blitt merkbart færre av etter hvert og er snart for rariteter å regne. Tragisk. Om denne tendensen vedvarer vil bunnen falle ut av WoW, og det rimelig raskt. Enda en håpløst OP hero class vil bare fremskynde prosessen.

Jeg sliter voldsomt med å se hvor Blizzard egentlig vil.

Lenke til kommentar
3 Hero classes? Hvilke to tenker du op utenom Death Knight?

For de som faktisk vil se, så er det relativt enkelt å se hvilke tre klasser (inkl. DK) som fullstendig dominerer bildet for øyeblikket. Så kan man velge å kalle dem hva man vil.

Disse tre klassene sammen er faktisk utmerket i stand til å gjøre hva det måtte være uten assistanse fra 'pure classes' som jeg nevnte i forrige innlegg. Det er ganske utrolig at Blizzard ikke ser hva dette vil gjøre med WoW på litt lengre sikt. Men kanskje er det nettopp dette de vil, jeg vet ikke. Dem om det, det er deres spill. Jeg liker ihvertfall det jeg ser for tiden særdeles dårlig.

Lenke til kommentar
Har nå bare hatt problemet med å finne healere når jeg har levlet. På 80 virker det som det burde komme ENDA en tanke klassen. :O Eller de burde gjøre forandringer til DKs slik at de enten kan tanke i hvilket som helst specc, eller et specc blir mer åpenbart tanke specc. =/

Eneste gangene jeg har hatt DK tanks er mens jeg levlet, og det var elendige Unholy tanks.

DK kan tanke i alle specs, men problemet er at de fleste DKs har ikke gear til det, og uten tanking gear så blir det dårlig med tanking.

Lenke til kommentar
For de som faktisk vil se, så er det relativt enkelt å se hvilke tre klasser (inkl. DK) som fullstendig dominerer bildet for øyeblikket. Så kan man velge å kalle dem hva man vil.

Disse tre klassene sammen er faktisk utmerket i stand til å gjøre hva det måtte være uten assistanse fra 'pure classes' som jeg nevnte i forrige innlegg. Det er ganske utrolig at Blizzard ikke ser hva dette vil gjøre med WoW på litt lengre sikt. Men kanskje er det nettopp dette de vil, jeg vet ikke. Dem om det, det er deres spill. Jeg liker ihvertfall det jeg ser for tiden særdeles dårlig.

Hvem som dominerer av klassene har ingen ting å si rundt hero klasser, Death Knight er den første hero klassen introdusert, der er ingen andre hero klasser i spillet.

I følge WoWwiki er både Paladin og Warlock hero klasser men det er i følge Warcraft 3 units, Warlocks kunne du bygge som units, dermed ikke mye hero over dem (dvs one of a kind).

Mulige hero class:

Archmage of Kirin Tor

Demon Hunter

Grunnen til at jeg ikke tror det blir slike ting som Warden, Blood Mage, Shadow Hunter, Blademaster etc er fordi det er ingen supporting lore rundt disse som forteller at andre faksjoner har mulighet til å bli dette. Om mulig kan det hende de introduserer en splitt mellom alliance og horde, f.eks alliance får Warden mens horde får Far seer.

Oversikt over Warcraft 3 hero units finnes her

Lenke til kommentar
Tror ikke de introduserer en ny split når de ikke klarte å balansere pally/shaman engang ;)

Nåja, nå var nok akkurat DET mere et resultat av massiv syting fra spillerne enn at de ikke klarte å balansere.

Alliance hylte etter totems, Horde hylte etter blessings. I AQ40 var noen kamper lettere for Horde pga f.eks. poison cleansing totem, mens andre var fordelaktige for Alliance med Kings/Wisdom osv..

Men blizz kan jo alltids tone spillet ned til Warrior, Rogue, Mage og Priest, så har man fire rene klasser i spillet og null problemer med balanse...

Lenke til kommentar

den neste hero klassen blir necromancer..

På det nye diablo spillet er witchdoctor det nermeste vi kommer necroen.

å ja, denne necroen har en healer spec som tar liv fra fienden å gir den til spillere... det største minuset med dette er agro control, siden healingingen også tilsvarer dps, ,,

det var mitt dypdykk i Saramann's krystallkule.. vent, det var Lotr.. jaja. you get my drift,

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Problemet i BC var mangel på tank og healere. Nå er tanker et mye mindre problem, grunnet DK, ingen krav om def på druid-gear, samt anstendig dps som både warrior og pala med protspec.

Jeg ser for meg at det vil bli en dps/healer, gjerne noe ala bear shaman i AoC.

Vet ikke om du har spilt Wotlk men jeg synes nu at tanks er ganske så wanted enda, mens healere er blitt mer OK.

Alle DKs er som oftest DPS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...