Gå til innhold

BK: solskinn og skyer

dan83

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fine bilder med nydelig lys og farge.

Bilde 2 er mest skjevt men litt på 2 også. På bilde 1 kunne jeg tenke meg litt mer himmel.

Det lyse partiet til høyere i himmelen på bilde 2 forstyrrer litt.

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Bilde en er fint, men veldig standard.

Nummer to er mange hakk mer spennende. Interesant motiv, og spennende lys/farger.

Kanskje en anelse for lyst?

Men jeg skulle likt å sett hva du kunne fått ut av stående format her. Da ville det nok vært lettere å fange hele motivet, og samtidig unngå den litt kjedelige midtstillinga av horisonten.

Lenke til kommentar

Bilde 1 går i glemmeboka før jeg har kommet meg ut av tråden. Solnedgang som vi har sett en million ganger.

Bilde 2 burde stått i denne tråden alene. Her har du et kanonbra motiv. Jeg er til dels enig med fototim. Stående format kunne kanskje blitt mer spennende, men jeg er ikke helt sikker. Synes at den midstilte horisonten ikke gjør noe galt her. Men jeg er enig i at det nok er litt for lyst. En annen ting jeg kunne tenkt meg er en litt mer markant diagonal av muren som bryter med vannet. Det vil si en litt annen vinkel da du tok bildet.

Ved nærmere ettertanke, så kan det kanskje vurderes en crop i toppen av bildet for å heve horisonten litt.

Liker hvordan det ser ut som det brenner i horisonten og store mørke røykskyer stiger til værs over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...