Zepticon Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Testa win7 her om dagen, og jeg må si at de har gjort stromskritt med tanke på ytelse. Må halvere details i wow for å få samme FPS i vista kontra win7. Så, har dere noen tips til hvordan jeg kan skru opp ytelsen? Har disablet aero, nyeste GPU driverne og alle oppdaterigner fra MS. Men hvor skal jeg gå nå for å få mer skyv? Operating System: Windows Vista™ Business (6.0, Build 6001) Service Pack 1 (6001.vistasp1_gdr.080917-1612) BIOS: Phoenix - AwardBIOS v6.00PG Processor: Intel® Core2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz (2 CPUs), ~2.7GHz Memory: 4094MB RAM Page File: 2955MB used, 5439MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 10 DX Setup Parameters: Not found Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Du kan jo deaktivere services du ikke trenger. Slå av alle programmer som starter opp med Vista du ikke trenger å ha i oppstart. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Start -> kjør (Søkefeltet i bunn av start menyen) -> MSconfig Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Du kan jo deaktivere services du ikke trenger. Slå av alle programmer som starter opp med Vista du ikke trenger å ha i oppstart. Hvilse services er det? Kjøer nå på en helt clean install med bare skjerm og lyddrivere instalert... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Skriv i søkefeltet services.msc NB ikke deaktiver ting du ikke vet om, da du vil trenge en del av de, men en del kan slås av. Google så får du lister stort sett med hva de gjør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå