Erik den Raude Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=38780...w04fb02_hphappy Er denne noe tess? 6 timers batterilevetid er jævlig fristende. Lenke til kommentar
otis Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 PC er veldig fin og bra, støyer relativt lite. Virker høvelig solid. Men 6 timer batteri levetid, er vel optimistisk. Regn med rundt 4 timer ved vanlig bruk, vil jeg anta. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Leste en omtale, hvor det kom frem at batterilevetid med wifi er omkring 2.5 time under mild load (surfing). Antar det øker betraktelig hvis man oppgraderer og kjøper et 12-cellers ultra-capacity batteri i tillegg. Koster rundt 1600. Lenke til kommentar
hans A Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Er ikke HP Pavilion dv7-1113 17"WXGA et bedre alternativ? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Jo, men jeg har egentlig lyst på intel CPU. Er AMD noe tess på bærbar? Lenke til kommentar
Kveldsro Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Tror jeg ville gått for 6730b. I følge en detaljert og bra test på Notebookreview.com er batteritiden 5 timer og 40 min. med standard-oppsettet. Veldig få (ingen?) maskiner i den prisklassen som slår 6730b på batteritid. I tillegg er den i business-segmentet til HP som ofte innebærer bedre byggekvalitet, lettere oppgradering, bedre garanti osv. Fra konklusjonen til testen på Notebookreview.com: Pros: * Sturdy Finish * Touch-sensitive control buttons * Built-in webcam * Lightscribe * SDHC compatible reader * Security suite and hardware * Excellent speakers * Good connectivity and port selection * Stereo microphones * Very silent Cons: * Keyboard navigation keys * Some bloatware * VGA webcam * No recovery DVD * Cheap feeling DVD drive * No pointstick Endret 24. januar 2009 av jobra1 Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Synd den ikke finnes med 1680x1050-oppløsning til lignende pris.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå