Sjokoladefisk Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Cd-en min funker ikke, så kan ikke laste ned age of conan med det. Er det noen plasser jeg kan laste ned spillet (altså aoc client) ? Slik som man kan laste ned feks wow på hjemmesiden til wow? Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Send en mail til kundesupporten dems, de vil sende deg en fil på ca 400kb og så er det bare å kjøre den Er litt usikker på om det er lov å dele den, så spør kundesupport først. Du trenger ikke noen bevis som serialer eller konto informasjon, de deler denne ut uten noe videre spørsmål Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Send en mail til kundesupporten dems, de vil sende deg en fil på ca 400kb og så er det bare å kjøre den Er litt usikker på om det er lov å dele den, så spør kundesupport først. Du trenger ikke noen bevis som serialer eller konto informasjon, de deler denne ut uten noe videre spørsmål Hvor kan jeg finne adressen til kundesupport? :s Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) [email protected] http://support.ageofconan.com/contact.php Endret 23. januar 2009 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Takk for hjelpen, sendt mail nå Lenke til kommentar
Sjokoladefisk Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Fikk svar nå, "You should be able to download this game from your account page at register.funcom.com" Men er ingen plasser og laste den ned der : Nvm, var på feil login side, fant det Endret 23. januar 2009 av Sjokoladefisk Lenke til kommentar
tmg Skrevet 14. februar 2009 Del Skrevet 14. februar 2009 Hvor på siden er denne downloaden? Har lett rundt på register.funcom.com og på register.ageofconan.com Men har tydligvis ikke lett godt nok siden jeg fortsatt ikke kan finne den. Det fungerer ikke å installere med cder, jeg velger installasjonsspråk, så skjer det ingenting, før det kommer opp "setup.exe" nede på oppgavelinja og trykker jeg på den er det et errorvindu med ShellExecuteEx failed: Code 32... Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Lurer også på hvor du fant linken til å laste ned clienten. Anyone? Lenke til kommentar
snoke Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Lurer også på hvor du fant linken til å laste ned clienten.Anyone? lette meg grønn etter denne linken jeg også , mistenker at linken kun blir gjort tilgjengelig etter en forespørsel til support. Lenke til kommentar
Stoltenberg Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) >< Endret 26. september 2010 av BagBiter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå