Zamoht Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Når jeg først har blitt fornøyd med opera 7.0 og opgraderer til 7.1, roter "alt" seg til for operaen min. Når en side er ferdig med å laste, gråer tilbake knappen helt ut. Dette må ha en enkel løsning tenker jeg og surrer rundt i settings. Neida.. Noen som har samme problemet og har løst det? Mvh Thomas Nilsen Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Siden laoder ikke helt, trykk på x der det vanligvis står reload tegn Ellers har jeg opplevd det før og da måtte jeg skrive inn adresse på nytt Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 jeg kan trykke tilbake helt til siden er ferdig loadet... ikke når den er det... litt kjipt for jeg rekker ikke lese hele siden på 3 sec.. X'en forsvinner den... Lenke til kommentar
pekle Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Kva for settings har du i Preferences ->History and cache ->Visited addresses? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 jeg har stilt den til 100 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå