Martin HaTh Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Som å ha mynter i kjeften. Seconded. Jeg lo høyt da jeg leste 'mynter'; det traff veldig! Hadde vanskeligheter for å forklare hvordan det smaker, men mynter er kanskje et av de bedre ordene. En absurd kobling. 1 Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Som å ha mynter i kjeften. Seconded. Jeg lo høyt da jeg leste 'mynter'; det traff veldig! Hadde vanskeligheter for å forklare hvordan det smaker, men mynter er kanskje et av de bedre ordene. En absurd kobling. Det er nok sikkert litt jernrester fra siste mens som henger igjen i vegga 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Det er nok sikkert litt jernrester fra siste mens som henger igjen i vegga Da er det bra jeg ikke har slikket fitte på snart to år. 2 Lenke til kommentar
Nuppedupp Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 nei, vi hater det. vi går alle i kirken på søndag og sånne ting skal vi ALDRI HA NOE AV Lenke til kommentar
fgr Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 første gang(ene). si på forhånd at hu skal si "hardere, svakere, dypere, raskere, saktere, lenger opp, lenger ned, til høyre, til venstre" så er du garantert en win. damer liker forskjellige ting, akkurat som gutter, så få hu til å si hva som funker, og få hu til å føle at det er greit å si det. du kan ikke vite hva hun liker. ingen kan vite det. du er der for å gi henne det beste, og det er måten du kan gjøre det på. 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ja, jenter liker det sålenge du gjør det riktig. 1 Lenke til kommentar
Pölsa! Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes at slikking virker ekkelt. Har ikke lyst å prøve det men det er jo en bonus at jenter liker det. Tanken på det gjør meg småkvalm, noen tips? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Prøv. Liker du det ikke så er det helt ok. Liker du det så er det supert. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Jeg synes at slikking virker ekkelt. Har ikke lyst å prøve det men det er jo en bonus at jenter liker det. Tanken på det gjør meg småkvalm, noen tips? Hvis en jente ikke er ren nedentil når mannfolket (eventuelt kvinnfolket) skal gå ned på dem, er det ikke rart at mange får skrekken. Du kan jo alltids be henne om å vaske seg først? Jeg kunne jo heller ikke tenke meg å gå ned på et mannfolk som luktet/smakte forferdelig. 1 Lenke til kommentar
PKcyriuz Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Beste som finnes er å sleike ei jente! Samt stimulere Gpunktet i samme slengen - Bare for å ha sagt det Lenke til kommentar
Oda1982 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Jeg er blant de jentene som IKKE liker det. Ekkelt, skittent, uhygienisk, vemmelig... Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Jeg er blant de jentene som IKKE liker det. Ekkelt, skittent, uhygienisk, vemmelig... Det behøver ikke være skittent eller uhygienisk, det er helt opp til deg det hvor ren du vil være der nede før sex. Og ekkelt og vemmelig, det er en tunge og et kjønnorgan som møtes. To ting du har på kroppen din og som du bruker døgnet rundt. 1 Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 De gutter som faktisk nedverdiger seg selv til å sleike fitte, bokstavelig talt, de kunne like gjerne tatt seg jobb som søppeltømmer og gjort karriere der. Like lavstatus begge deler. Like motbydelig også! Min erfaring er at jenter fint klarer seg uten en tunge mellom beina uansett. For et fenomen, hvordan oppsto det? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 For et fenomen, hvordan oppsto det? Gutter ble utstyrt med ett hode som kun tenker på en ting? Om du misliker slikking så mye så forventer eg at du er like stor motstander av suging. 2 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 De gutter som faktisk nedverdiger seg selv til å sleike fitte, bokstavelig talt, de kunne like gjerne tatt seg jobb som søppeltømmer og gjort karriere der. Like lavstatus begge deler. Like motbydelig også! Min erfaring er at jenter fint klarer seg uten en tunge mellom beina uansett. For et fenomen, hvordan oppsto det? Hver sin lyst? "Lik det du gjør og gjør det du liker" Hva andre liker og gjør spiller vel ingen rolle for deg? Lenke til kommentar
snowduude Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Traff jeg deg, baxukh? Følte du deg plutselig som en søppeltømmer, eller? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Man føler vel seg som alt annet enn akkurat en søppeltømmer når man er der, og får DEN responsen tilbake. Du får gjerne synes det er motbydelig, "snowduude", men det går ikke utover andre enn deg selv og din partner. Og som "nomore" så fint påpeker så er vel oralsex oralsex, uavhengig av hvilken vei det går? Verden hadde vel gått videre uten flere blowjobs, men det betyr ikke at den BØR gå videre uten. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Traff jeg deg, baxukh? Følte du deg plutselig som en søppeltømmer, eller? Hun er ei jente. 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. juni 2012 Del Skrevet 9. juni 2012 Traff jeg deg, baxukh? Følte du deg plutselig som en søppeltømmer, eller? Kan ikke påstå det, nei. Er vel mer nysgjerrig på hvor all verden du har fått den holdningen fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg