TheSleepwalker Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Hører på Nightwish,Delain, Evanescence, After Forever, Disturbed.(noen ganger system of a down og pagans mind.) Og noen få sanger av: Within temptation(the howling) Cradle of filth (nymphetamine) Bullet for my valentine(scream aim and fire) Lacuna Coil(our truth) Muse (knights of cydonia) Noen som har anbefalinger av noen flere band(eller sanger) dere tror jeg liker?? Endret 23. januar 2009 av kristianfredrik Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Stratovarius:D Kamelot:D Triosphere (kan være vanskelig å få tak i, men veldig bra musikk) Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 spørs hvilken musikk sjanger du er ute etter, har verken hørt noen av de artistene du har ramset opp, så jeg vet ikke helt sjangeren du vil ha tak i Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 spørs hvilken musikk sjanger du er ute etter, har verken hørt noen av de artistene du har ramset opp, så jeg vet ikke helt sjangeren du vil ha tak i Hvis du ikke har hørt om Nightwish eller Within temptation, så tror jeg ikke du har den musikk smaken som han har... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 spørs hvilken musikk sjanger du er ute etter, har verken hørt noen av de artistene du har ramset opp, så jeg vet ikke helt sjangeren du vil ha tak i Hvis du ikke har hørt om Nightwish eller Within temptation, så tror jeg ikke du har den musikk smaken som han har... Bullseye Er ikke no vits at jeg skriver musikksjanger når man allikevel må ha hørt på dem for å vite om andre band som kan være noe. Og kan man noe som helst om sjangeren har man hørt noe av de jeg ramsa opp. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 spørs hvilken musikk sjanger du er ute etter, har verken hørt noen av de artistene du har ramset opp, så jeg vet ikke helt sjangeren du vil ha tak i Hvis du ikke har hørt om Nightwish eller Within temptation, så tror jeg ikke du har den musikk smaken som han har... Bullseye Er ikke no vits at jeg skriver musikksjanger når man allikevel må ha hørt på dem for å vite om andre band som kan være noe. Og kan man noe som helst om sjangeren har man hørt noe av de jeg ramsa opp. metall, rock, blues, contry, reagy? har en finger i de fleste sjangre så jeg kan kanskje finne noe om du sier hvilken sjanger du er ute etter Lenke til kommentar
Colb Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Static x? er litt i samme lag som disturbed, men samtidig ikke GL Endret 23. januar 2009 av Colb Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 okei for å lette sjanger greiene litt så får jeg vel så at det er symphonisk/gothisk .....metall. som nightwish, evanescence, delain, within temptation og after forever. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Kan sikkert finne noen... Leave's Eyes Visions of Atlantis Oktavia Sperati Epika Theatre of Tragedy Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Symphony X har en del slike sanger... Noen gotiske og noen powermetallåter... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 (endret) Kan sikkert finne noen... Leave's Eyes Visions of Atlantis Oktavia Sperati Epika Theatre of Tragedy Leaves' Eyes, Octavia Sperati og Epica er riktig staving. Andre band som kan nevnes: Sirenia og Tristania (de første skivene er betydelig hardere enn de siste) To-Mera og Stream of Passion (noe særere enn mye annet her) Delain EDIT: sitter forøvrig å hører igjennom Sirenias nyeste album for øyeblikket ;D Endret 23. januar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 delain hører jeg på fra før av står på lista (venter på nye album "april rain", sikle) Skal sjekke ut forslagene seinere (youtube ftw) Lenke til kommentar
Henrikse Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 DragonForce Masterplan Allen-Lande (kan være noe vanskelig å få tak i) Epica (nevnt før, men stavet feil) Ellers må jeg nevne Kamelot igjen, for de er bare helt utrolig bra Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Har blitt anbefalt mye Gothic Metal, så skal ikke anbefale noe mer av det. Kanskje In Flames er noe for trådstarter? Nå skal det sies at de ikke akkurat er veldig like noen av bandene du ramser opp, men tror likevel det kan falle i smak. Endret 24. januar 2009 av qweac Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Kanskje jeg skal gi de en sjanse og.... Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Jeg tror Evergrey kanskje kunne vært noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå