Pc96 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hei! Jeg har en acer one jeg fikk for 2 dager siden. I dag fikk jeg endelig til trådløst nettverk, men så slo jeg av pc-en, da var det vekke da jeg slo den på igjen. Jeg er koblet til nettverk men jeg kommer ikke inn på nettet, psp-en kommer jeg inn på, kompisene mine sin pc kommer inn og denne (acer one) kommer jeg inn på med kablet nettverk. Har noen en anelse hva i all verdden det kan vere?? Jeg kan ikke ha pc-en på dag og natt p.g.a trådløse nettverket, en pc må jo av og ha ro. Hjelp! Takk for svar, trenger så fort som mulig!! Lenke til kommentar
xabineo Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Hei! Jeg har en acer one jeg fikk for 2 dager siden. I dag fikk jeg endelig til trådløst nettverk, men så slo jeg av pc-en, da var det vekke da jeg slo den på igjen. Jeg er koblet til nettverk men jeg kommer ikke inn på nettet, psp-en kommer jeg inn på, kompisene mine sin pc kommer inn og denne (acer one) kommer jeg inn på med kablet nettverk. Har noen en anelse hva i all verdden det kan vere?? Jeg kan ikke ha pc-en på dag og natt p.g.a trådløse nettverket, en pc må jo av og ha ro. Hjelp! Takk for svar, trenger så fort som mulig!! Ja en kompis av meg hadde samme probleme han fikk det heller ikke til men jeg fikk det til hos han. Har hørt at vist du prøver å sette passord på internett så kan det gå. Lykke til. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 oppdater bios til v.3309 kjør live update dersom du har linux varianten. Har du windows varianten, last ned nyeste drivere. ftp.acer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå