DukeNuke Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Går det ann å slette ringetonene som fulgte med telefon? I såfall hvordan? Og en ting til. Minnekortet mitt har bare en kapasitet på 15MB. Det skal jo egentlig være 16MB. Er det slik med alle minnekortene? Hjelper det eventuelt å formatere det? Takk på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Ja, tror det skal gå an å slette ringetonene, hvis ikke de er i ROM'en da. Du må ha extended file manager, for å finne de, eller "Epocware filemanager" hvis du skal bruke PC-en. Men hva skal du oppnå med å fjerne ringetonene? Spare 10KB? 15MB kort er normalt. Grunnen til det er avrunding. 1MB = 1024KB f.eks. Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Går det ann å slette ringetonene som fulgte med telefon? I såfall hvordan? Og en ting til. Minnekortet mitt har bare en kapasitet på 15MB. Det skal jo egentlig være 16MB. Er det slik med alle minnekortene? Hjelper det eventuelt å formatere det? Takk på forhånd for alle svar. Det står 15mb fordi filmklippene bruker litt plass! :wink: Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Går det ann å slette ringetonene som fulgte med telefon? I såfall hvordan? Og en ting til. Minnekortet mitt har bare en kapasitet på 15MB. Det skal jo egentlig være 16MB. Er det slik med alle minnekortene? Hjelper det eventuelt å formatere det? Takk på forhånd for alle svar. Det står 15mb fordi filmklippene bruker litt plass! :wink: Det er feil. Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Ja, du tror mye rart du... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Ja, du tror mye rart du... Jeg har jo hørt det da! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Ja, du tror mye rart du... Jeg har jo hørt det da! Ja, det har du sikkert, sammen med alt det andre du sier som er feil... Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Ja, du tror mye rart du... Jeg har jo hørt det da! Ja, det har du sikkert, sammen med alt det andre du sier som er feil... Det var nå vålsomt som gretten du var i dag da, tror det er leggetid for deg nå! Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Ja, du tror mye rart du... Jeg har jo hørt det da! Ja, det har du sikkert, sammen med alt det andre du sier som er feil... Det var nå vålsomt som gretten du var i dag da, tror det er leggetid for deg nå! Skjønner bare ikke hvorfor du kaller deg "eksperten" når nesten alle opplysningene dine er feil. Vålsomt? :smile: Tror du bør lese norsk leksen en gang til jeg... :wink: Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er feil.Alle de 27 filmklippene bruker MYE mer enn 1mb... :wink: 27 filmklipp trodde det "bare" var 10! Ja, du tror mye rart du... Jeg har jo hørt det da! Ja, det har du sikkert, sammen med alt det andre du sier som er feil... Det var nå vålsomt som gretten du var i dag da, tror det er leggetid for deg nå! Skjønner bare ikke hvorfor du kaller deg "eksperten" når nesten alle opplysningene dine er feil. Vålsomt? :smile: Tror du bør lese norsk leksen en gang til jeg... :wink: Det er ikke noksk lekse i påskeferien! :wink: Kom med noen eksempler der jeg tår feil! Lenke til kommentar
cnil Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 ...Takk på forhånd for alle svar. hehe, de siste 10 er vell kanske ikke så nyttige... jeg lurer også på en ting, hvis man kjøper ett nytt minnekort til 3650, kan man da få informasjonen du hadde lagret på det forgje kortet inn på det nye (slik at ikke data går tapt) på en enkel måte? og dere to: mobil eksperten og dennis88; det er ikke nødvendig og quote hele postene når dere svarer på en linje... tips Lenke til kommentar
dennis88 Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jaja, der ble "3650" tråden stengt. Med nesten 4000 views. (!) Og ca. 370 innlegg. (!) Lenke til kommentar
Mobil eksperten Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Jaja, der ble "3650" tråden stengt.Med nesten 4000 views. (!) Og ca. 370 innlegg. (!) Jaja, får bare håpe på at den blir opnet igjen (hvis det er mulig.) Da blir det ikke dritt snakk, men seriøst snakk. Det lover i allefall jeg! Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Takk for alle svar. Selv om GeeZuZz var den eneste som kom med ett innlegg som var til hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå