Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at det er en del som i spørretråden gjerne vil ha med bilder fra andre områder enn der de oppgir å være mest aktive. Dette går selvsagt ikke. Vi må være strenge.

Jeg tuller selvsagt! Den eneste grunnen til at vi ber om å få vite hvor dere er mest aktive, er at vi jo har satt som et krav for å få være med, at man har vært litt aktiv - da er det jo fint at dere forteller oss sånn ca. hvor, så slipper vi å lete.

Dere står HELT fritt til å velge hvor dere vil ta bildene deres fra - når den tid kommer. Akkurat nå holder vi bare på med kartlegging av hvor mange deltagere vi kan forvente - sånn ca.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke har kommet inn i dette før nå. Det burde jeg.

Jeg syns ideen er svært god. Og dersom noen skulle ha behov for min praktiske støtte er jeg tilgjengelig.

Kompetansen min går vel for det meste på skriving. Foto skulle være unødvendig å nevne. :)

Men jeg liker virkelig ideen, og bidrar gjerne på alle de måter jeg kan.

:)

Edit: Jeg vet ikke om dette er diskutert, men bør en ikke kreve at brukeren skriver noe om sine to bilder? En liten hilsen fra brukeren, kanskje?

Hm. Bare en tanke.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Edit: Jeg vet ikke om dette er diskutert, men bør en ikke kreve at brukeren skriver noe om sine to bilder? En liten hilsen fra brukeren, kanskje?

Hm. Bare en tanke.

Dette har blitt diskutert. Vi endte vel egentlig på nei, mye på grunn av plassbegrensning.

I tillegg har ikke alle like mye skrifeerfaring, og det kan kanskje gjøre boken mindre helhetlig. Kommer jo selvfølgelig helt ann på hva man skriver, hvor personlig og hvor langt.

Lenke til kommentar

For å komme oss på sporet igjen her :)

Selv om det sansynligvis ikke blir så mye tekst, så trenger vi hjelp til å sørge for at tekst blir rett. Vi trenger sikkert etterhvert hjelp til andre oppgaver og. Så vi setter stor pris på at folk sier seg villige til å bidra.

Endret av fototim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...