fototim Skrevet 26. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) FrancisFlott Men svar også i spørretråden er du snill. Endret 26. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Jeg ser at det er en del som i spørretråden gjerne vil ha med bilder fra andre områder enn der de oppgir å være mest aktive. Dette går selvsagt ikke. Vi må være strenge. Jeg tuller selvsagt! Den eneste grunnen til at vi ber om å få vite hvor dere er mest aktive, er at vi jo har satt som et krav for å få være med, at man har vært litt aktiv - da er det jo fint at dere forteller oss sånn ca. hvor, så slipper vi å lete. Dere står HELT fritt til å velge hvor dere vil ta bildene deres fra - når den tid kommer. Akkurat nå holder vi bare på med kartlegging av hvor mange deltagere vi kan forvente - sånn ca. Endret 26. januar 2009 av Anew Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg er helt klart interessert i å være med på dette, og kan gjerne bidra med korrekturlesing hvis det er interessant . Francis Jeg kan også bidra med korrekturlesing. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 (endret) Beklager at jeg ikke har kommet inn i dette før nå. Det burde jeg. Jeg syns ideen er svært god. Og dersom noen skulle ha behov for min praktiske støtte er jeg tilgjengelig. Kompetansen min går vel for det meste på skriving. Foto skulle være unødvendig å nevne. Men jeg liker virkelig ideen, og bidrar gjerne på alle de måter jeg kan. Edit: Jeg vet ikke om dette er diskutert, men bør en ikke kreve at brukeren skriver noe om sine to bilder? En liten hilsen fra brukeren, kanskje? Hm. Bare en tanke. Endret 26. januar 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Jeg kan også hjelpe med korrekturlesing dersom det er behov for det. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Edit: Jeg vet ikke om dette er diskutert, men bør en ikke kreve at brukeren skriver noe om sine to bilder? En liten hilsen fra brukeren, kanskje? Hm. Bare en tanke. Dette har blitt diskutert. Vi endte vel egentlig på nei, mye på grunn av plassbegrensning. I tillegg har ikke alle like mye skrifeerfaring, og det kan kanskje gjøre boken mindre helhetlig. Kommer jo selvfølgelig helt ann på hva man skriver, hvor personlig og hvor langt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Mjo, blir det lagt opp til at man i alle fall skal ha en tittel på bildene? Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2009 Strengt tatt diskuterer dere ting vi i redaksjonen ikke engang har begynt å snakke om. Argumentene mot bildetekster er tatt til etterretning, som det heter. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Etter nytt ønske fra trådstarter (og andre) er tråden flyttet tilbake til Fotograferings-forumet :-) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Det ble litt teit med denne flyttinga fram og tilbake. Nåvel, opprinnelig ble tråden posta i utfordringer, så ba jeg om flytting til Billedkritikken, men der var jeg i minrdretall i kommiteen. Beklager ekstrabryderiet, og takk for hjelpe. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Strengt tatt diskuterer dere ting vi i redaksjonen ikke engang har begynt å snakke om. Argumentene mot bildetekster er tatt til etterretning, som det heter. Møtes redaksjonen på Skype iført dress? Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Møtes redaksjonen på Skype iført dress? Hvordan kunne du vite det? Vi har tydeligvis en lekkasje. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 *kremt*Tom*kremt. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) *kremt*Tom*kremt. Tenkte jeg det ikke, det er noe med den mannen. For å være litt seriøs, så jobber vi bra sammen. Nå avventer vi svar på spørretråden for å få en ide om hvor mange som virkelig er aktuelle som deltakere, for dermed å kunne gå løs på selve utformingen. Endret 27. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Strengt tatt diskuterer dere ting vi i redaksjonen ikke engang har begynt å snakke om. Argumentene mot bildetekster er tatt til etterretning, som det heter. Møtes redaksjonen på Skype iført dress? Dress? Hvilken redaksjon møter i dress? Prøv skitne og krøllete klær, uryddig hår og snus med kaffe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Dress er forbeholdt brylluper og begravelser. Simon, hvis du bytter ut snus med whisky, så begynner det å ligne. Tom Lenke til kommentar
fototim Skrevet 27. januar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) For å komme oss på sporet igjen her Selv om det sansynligvis ikke blir så mye tekst, så trenger vi hjelp til å sørge for at tekst blir rett. Vi trenger sikkert etterhvert hjelp til andre oppgaver og. Så vi setter stor pris på at folk sier seg villige til å bidra. Endret 27. januar 2009 av fototim Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg stiller meg villig til å bidra med alt jeg kan bidra med. For å si det sånn. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Jeg stiller meg også til disposisjon. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. januar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2009 Dress er forbeholdt brylluper og begravelser. Simon, hvis du bytter ut snus med whisky, så begynner det å ligne. Tom Kanskje i Bergensavisen. Men som sagt, jeg er disponibel. Så lenge jeg ikke har noe annet å skrive. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå