Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Diskusjonstråd for Forumboka 2008?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva blir prisen igjen?

For oss som har bidratt til boken, så kan vi kjøpe en bok til den flotte prisen 100 kroner. Skal du ha flere bøker, er det snakk om en 400-450,- kroner. Og det er boken verdt :) Det er også prisen til de som ikke har bidratt til boken.

Alle som har bidratt til boken vil få en PM av undertegnete med riktig varenummer for bestilling (det skjer når jeg har fått den). Varenummeret for de andre blir oppgitt her.

JP får en sjekkliste av meg, så det ikke noen vits i å prøve seg på en "spansk en".

Tom

Lenke til kommentar

Vi har ei takkeside i selve boka. Men det er vel ikke alle som ser den. Så jeg tenker det kan være på sin plass med noen ord her og.

Denne boka er temmelig spesiell. Jeg har i hvert fall ikke greid å finne noe som kan sammenlignes. Ei fotobok laget i et nettsamfunn, med medlemmene sine egne bilder, laget på dugnad av medlemmene. Når vi og tar i betrakning at vi bidrar økonomisk til UNICEF sitt arbeid med barns rettigheter, da begynner et å bli ganske unikt, tror jeg.

Fordi vi aldri har gjort noe ligende før, har vi måttet la veien bli til mens vi har gått. Vi har måttet finne samarbeidsformer, og vi har måttet ta vanskelige felles avgjørelser. Det har vært en krevende jobb, men og både lærerikt og interesant.

Vi har all grunn til å være stolte av boka, og av det arbeidet vi har gjort i fellesskap.

Så takk til alle som har bidradd til selve arbeidet. Og ikke minst, til alle dere som har bidradd med egne bilder, og engasjement.

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Hvis dere vil ha boka til jul, så gjelder det å være raske. Stephan sier at han ikke tør å garantere noe med bestillinger som kommer etter den 13.

Så her gjelder det å være rask for å sikre årets viktigste julegave.

Hei Tim,

kanskje noen misforståelse her, 13.de var dato for bestillingen til labben. Når vi har boekene fysik her hos oss i Oslo så kan vi sende de ut med internposten til butikker hver dag. Så selv hvis enn bestiller på 22.12. fra vårt webbutikk, så har vi den i butikken for henting den 23.12 (Oslo, Sandvika, Strømmen, Moss, Fredrikstad, Drammen) eller den 24.12. (destriktene). Hvis enn vil har den sendt hjem i postkassa, der kommer der riktignok Posten Norges leveringstider på toppen, men 17/18 skulle går nok helt fint.

13. var bottleneck for produksjonen i lab. Men siden vi har fått filene idag så har vi de mest sannsynlig her hos oss på mandag. I mellomtiden skal vi opprette enn varelinje så att folk kan bestiller.

Gleder meg til å ser boeken! :-)

Stephan

Lenke til kommentar

Da har jeg fått sikret meg et eksemplar og må si jeg er utrolig imponert. Dette var kvalitet både i innhold og produksjon; Kjempefine bilder og godt trykket på kvalitetspapir og harde permer. Jeg skal kose meg med å bla i lang tid fremover.

Dere kan tro jeg var stolt da den hyggelige betjeningen på JP Byporten kunne bekrefte at navnet mitt stod på lista.

Tusen hjertelig takk til iniativtakerne og Japan Photo som har fått til dette.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...